Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرکل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان مرکزي گفت: 80 ميليارد ريال اعتبار در سال جاري به حذف نقاط حادثه خيز جاده هاي اين استان اختصاص يافته است.

«علي زندي فر» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: عمليات اجرايي 13 نقطه حادثه خيز جاده هاي در اين استان با تخصيص اعتبارات تا پايان سال جاري آغاز مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 32 نقطه حادثه خيز در استان مرکزي شناسايي و اصلاح و خذف آن ها به تصويب اداره کل راه و شهرسازي و پليس راه استان رسيده که براي آن ها 280 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
مديرکل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان مرکزي گفت: حذف نقطه حادثه خيز زير گذر تقاطع روستاي کرديجان جاده آشتيان - راهجرد با اعتباري بالغ بر 24 ميليارد، زير گذر آوه،ايمن سازي و آشکار سازي نقاط حادثه خيز آزاد راه ساوه- تهران و ساوه - همدان با اعتباري بالغ بر 135 ميليارد ريال و آرام سازي و بهبود ايمني تقاطع عضديه جاده شازند - نورآباد با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد و 500 ميليون ريال از جمله اين طرح ها است.
زندي فر افزود: نصب تابلو، شيار زني طولي و عرضي گردنه سرخاب در جاده اراک - سلفچگان با اعتباري بالغ بر 450 ميليون ريال، اصلاح هندسي و شيار زني تقاطع خنداب در جاده اراک - توره با اعتباري بالغ بر سه ميليارد ريال، اصلاح هندسي جزئي و آشکار سازي تقاطع نيروگاه آزاد راه ساوه- تهران با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد ريال، افزايش مقطعي خط عبور، ايمن سازي و آشکار کردن تقاطع پل سفيد جاده اراک - توره با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد ريال از ديگر نقط حاثه خيز در استان مرکزي است که تا پايان امسال اصلاح و حذف مي شود.
وي ادامه داد: اصلاح هندسي و آشکار کردن محدوده کارچان در جاده اراک- سلفچگان با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد و 700 ميليون ريال، ايمن سازي تقاطع رباط ترک در جاده دليجان- اصفهان با اعتباري بالغ بر 8 ميليارد و 800 ميليون ريال، شيار زني عرضي و طولي پيچ نيروگاه جاده شازند- ازنا با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال و اصلاح هندسي تقاطع هستيجان جاده دليجان- اصفهان نيز با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد و 500 ميليون ريال در سال جاري انجام مي شود.
مديرکل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان مرکزي خاطر نشان کرد: اين طرح ها در راستاي افزايش ايمني، کاهش تلفات و تصادفات جاده اي در اين استان انجام مي شود.
6 هزار و 400 کيلومتر انواع آزاد راه، راه اصلي و راه روستايي در استان مرکزي وجود دارد که چهار هزار کيلومتر آن راه روستايي است.
روزانه حدود 490 هزار وسيله نقليه از مسيرهاي جاده اي استان مرکزي تردد مي کند.
1955/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 

شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت:در راستای خدمت رسانی به شهروندان هندیجانی باحمایت سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات تشخیصی در بیمارستان شهدا هندیجان خریداری و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ وارد بیمارستان  گردید.

او می‌گوید: این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور است که قابلیت‌های منحصربفردی دارد و تمام سونوگرافی‌ها را پوشش میدهد و در استان خوزستان تنها تعداد محدودی از شهرستان‌ها دارای این دستگاه می‌باشند.

علوی ادامه داد: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال و یک دستگاه سی‌ای اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال خریداری و در اسفند ماه ۱۴۰۲ وارد بیمارستان گردید.

مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان گفت: به زودی با افتتاح و بهره‌برداری از این دستگاه ها، دسترسی سریع و به موقع با کیفیتی بالا، جهت بیمارانِ شهرستان هندیجان فراهم‌ می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور