Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:22:44 GMT

راننده نیسان وانت، حین رانندگی سکته کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۴۸۳۸

راننده نیسان وانت، حین رانندگی سکته کرد

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده یک دستگاه خودروی وانت نیسان در حین رانندگی بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه رانندگی که جمعه /23 شهریور جاری/ در مسیر ارتباطی زنجان - طارم، اتفاق افتاد، خودروی وانت نیسان پس از فوت راننده از کنترل خارج شد و به شدت با تیر برق کنار جاده برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: روز پنجشنبه /22 شهریور جاری/ نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر ارتباطی زنجان - میانه، جاده فرعی مهرآباد، ترک نشین این وسیله نقلیه که یک زن بوده به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد و راکب آن نیز برای درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت.
عظیمی افزود: هم اکنون در برخی مسیرهای ارتباطی این استان از جمله جاده ترانزیت زنجان - خرمدره و آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، ترافیک نیمه سنگین است و به مسافران توصیه می شود زمان سفر خود را مدیریت کرده و به روزهای پایانی شهریور، موکول نکنند.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه تصادف رانندگي فوتي و جرحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد