Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:15:55 GMT

جف بزوس ۲ میلیارد دلار به خانواده های بی خانمان کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۴۹۵۱

جف بزوس ۲ میلیارد دلار به خانواده های بی خانمان کمک می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، جف بزوس مدیر عامل خرده فروشی آنلاین آمازون یک صندوق خیریه ۲ میلیارد دلاری برای کمک به خانواده های بی خانمان و افتتاح پیش دبستانی در مناطق فقیرنشین افتتاح کرده است.

 بزوس که ثروتمندترین فرد جهان است با انتشار این خبر در توئیتر از افراد خواست ایده هایی درباره استفاده از ثروت شخصی اش در امور خیرخواهانه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درحال حاضر ثروت بزوس ۱۶۳ میلیارد دلار اعلام شده است.

به هرحال صندوق « Bezos Day One» به سازمان های غیرانتفاعی کمک می کند که به خانواده های بی خانمان رسیدگی می کنند و همچنین  منابع مالی برای ایجاد شبکه ای از پیش دبستانی های تازه و غیرانتفاعی  را در مناطق کم درآمد تامین می کند.

 این درحالی است که در ماه های اخیر از آمازون انتقاد شده به بحران مسکن در شهر مقر خود بی توجه بوده است. این در حالی است که چنین کمک مالی بسیار کمتر از مبالغی است که افرادی مانند بیل گیتس صرف امور خیرخواهانه کرده اند.

کد خبر 4402753 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: جف بزوس سایت آمازون کمک مالی مردم علیه احتکار نوآوری تحقیقات علمی فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی فناوری فضایی محمد جواد آذری جهرمی امنیت اطلاعات سلول بنیادی گوشی آیفون صنعت خودروسازی روباتیک روبات گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ به دنبال عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران، خانواده شهدای راه قدس به حمایت از این اقدام پرداختند. مراسم یادبود شهیدان محمدرضا زاهدی و سید علی صالحی روزبهانی ، از شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • ابلاغ اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی / درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال
  • واکنش خانواده دانشگاه آزاد به تنبیه رژیم خبیث
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند
  • عکس بشار اسد و خانواده‌اش در تعطیلات عید فطر