Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:24:20 GMT

واکنش سرمربی ردینگ به جذب عزت اللهی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۴۹۵۷

واکنش سرمربی ردینگ به جذب عزت اللهی

سرمربی تیم ردینگ معتقد است خرید سعید عزت اللهی اتفاق خوبی برای تیم او محسوب می‌شود.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از سایت خبری ردینگ، پیوستن سعید عزت‌اللهی به تیم ردینگ برای یک فصل به صورت قرضی قطعی شده ولی هنوز این بازیکن ایرانی خودش را به باشگاه معرفی نکرده است. هافبک 21 ساله که در عضویت تیم روستوف است در روز پایانی فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به تیم ردینگ پیوست اما هنوز به باشگاه جدید خود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل کلمنت، سرمربی ردینگ درباره جذب سعید عزت اللهی، گفت‌: سعید هنوز خودش را به باشگاه معرفی نکرده است. ما پنج‌شنبه‌ با هم صحبت کردیم که او در پاریس بود. عزت‌اللهی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان رفت و عملکرد خوبی برابر ازبکستان داشت و پاس گل تیمش را ثبت کرد. او در حال‌ حاضر در پاریس به سر می‌برد تا ویزای کارش را بگیرد. همه چیز سر جای خودش قرار دارد. ویزا نیز تایید شده و ما منتظریم که او خودش را به باشگاه برساند. من فکر می‌کنم عزت اللهی ظرف 48 ساعت آینده به انگلیس برسد.

سرمربی ردینگ در ادامه سخنان خود،‌ ‌اضافه کرد: برای او تمرینات سبکی را در نظر گرفته‌ایم تا رفته رفته بتواند خودش را به سطح تیم برساند. عزت اللهی بعد از جام جهانی 2018 روسیه کمی استراحت داشت و چند هفته‌ای به روسیه رفت و با روستوف تمرین کرد. بعد از آن نیز به ایران سفر کرد و به خاطر همین کمی زمان را از دست داد. خوشبختانه او تمریناتش را به خوبی انجام داد و بازی خوبی نیز برای تیم‌ ‌ملی به نمایش گذاشت.

کلمنت در پایان صحبت‌های خود، اظهار کرد: من با کارلوس کی‌روش درباره سعید عزت اللهی صحبت کرده‌ام. او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد. سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم. البته مراحل جذب او کمی پیچیده شده است. او در بلژیک آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشته است و در ادامه‌ به ازبکستان رفت و برای ایران بازی کرد و حالا برای دریافت ویزا در پاریس است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام پل کلمنت ردینگ انگلیس سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن