Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امروز از هفته پنجم ليگ برتر انگليس از ساعت 16 دو تيم تاتنهام و ليورپول در ورزشگاه ومبلي به مصاف هم مي روند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا،  ليورپول فصل را فوق العاده آغاز کرده و با کسب 12 امتياز از 4 بازي در صدر جدول قرار گرفته است اما تاتنهام با قبول يک شکست مقابل واتفورد، در حال حاضر با 9 امتياز در رتبه پنجم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام در يازده ديدار اخيرش مقابل ليورپول تنها يک بار به پيروزي رسيده است. ليورپول در 12 بازي اخيرش برابر تاتنهام فقط در يک بازي موفق به گل زدن نشده است که آن هم به اکتبر 2015 و اولين بازي يورگن کلوپ به عنوان سرمربي ليورپول باز مي گردد. 149 گل در ديدار هاي تاتنهام - ليورپول به ثمر رسيده است و تنها آرسنال - اورتون با 151 گل، آمار بهتري دارند. ليورپول از 15 بازي در شهر لندن زير نظر يورگن کلوپ در 9 بازي به پيروزي رسيده است. محمد صلاح تمام 3 گل ليورپول در فصل گذشته به تاتنهام را به ثمر رسانده است.
هوگو لوريس و دله آلي، 2 غايب مهم و نامدار ترکيب اسپرز هستند و حضور لاملا و سيسوکو نيز در هاله اي از ابهام قرار دارد. در سمت مقابل چمبرلين که ماه ها قرار است از ميادين دور باشد و لوورن و لالانا، ديگر غايبان مهم ترکيب ليورپول لقب گرفته اند. آخرين سفر تيم کلوپ براي ديدار با اسپرز براي آنها تداعي کننده خاطرات تلخي است. فصل قبل تاتنهام موفق شد در استاديوم ومبلي با 4 گل ليورپول را مغلوب کند اما از آن زمان تاکنون، مرسي سايدي ها در 33 بازي ليگ تنها 23 گل دريافت کرده اند و بهترين عملکرد را از اين حيث در بين تيم هاي بالا نشين داشته اند. اما اين تنها شکست ليورپول مقابل تاتنهام طي 12 بازي گذشته بوده و کلوپ اميدوار است تيمش با تکرار روند فوق العاده هفته هاي اخير، در خانه يکي از رقباي مستقيم خود در راه قهرماني به نتيجه خوبي دست يابد.
ليورپول، صدرنشين ليگ شروع بسيار خوبي داشته و در کنار چلسي و واتفورد، تمامي بازي هايش را پيروز شده است. قرمزها طي چهار بازي شان مقابل وست هم، کريستال پالاس، برايتون و لستر سيتي، 9 گل به ثمر رسانده اند و تنها 1 گل دريافت کرده اند که آن هم روي اشتباه آليسون بکر به ثمر رسيد؛ اين يعني جو گومزِ جوان در کنار ويرجيل فن دايک تا به حال زوج خوب و محکمي را در قلب دفاع تشکيل داده اند. ساديو مانه آماده ترين مهاجم اين روزهاي ليورپول است و با چهار گل زده، در کنار ميتروويچ بهترين گلزن ليگ تا پايان هفته چهارم بوده است. شاگردان کلوپ پس از بازگشت از لندن، در آنفيلد پذيراي پاري سن ژرمن خواهند بود و طي روزهاي آينده، بازي هاي سخت و فشرده اي را پيش رو دارند. پيروزي برابر تاتنهام براي از سر گيري روحيه و فرم خوب شان ضروري است.
از سوي ديگر، تاتنهام با کسب سه پيروزي و يک شکست، در رده پنجم جدول قرار دارند. تاتنهام بازي هاي هفته اول تا سوم مقابل نيوکاسل، فولام و منچستريونايتد را با پيروزي پشت سر گذاشت اما برابر واتفوردِ خاوي گراسيا، تن به شکست داد. آن ها برابر ليورپول از حضور دو مهره کليدي شان يعني دله آلي و هوگو لوريس محروم هستند و به نظر مي رسد موسي سيسوکو نيز نمي تواند نقشي در اين بازي ايفا کند. بهترين بازيکن تاتنهام در فصل جديد ليگ برتر، لوکاس مورا بوده که سه گل به ثمر رسانده و به عنوان برترين بازيکن ماه گذشته ليگ نيز انتخاب شده است. شاگردان پوچتينو نيز بعد از اين بازي، چالش آساني را پيش رو ندارند و ميهمان اينتر خواهند بود. علاوه بر نکات ذکر شده، تاتنهامي ها احتمالا چشم انتظار درخشش مجدد هري کين هستند زيرا مهاجم شان اخيرا در بهترين فرمش قرار نداشته و تحليل هاي زيادي در خصوص دلايل افت او در رسانه هاي مختلف منتشر شده است. با توجه به بازي هاي حساسي که هر دو تيم تاتنهام و ليورپول پيش رو دارند، پيروزي در ديدار فردا براي پوچتينو و کلوپ از اهميت فراواني برخوردار است.

از چارچوب هفته چهارم رقابت هاي لاليگا اسپانيا، فردا در استاديوم سن مامس از ساعت 23:15 رئال مادريد ميهمان اتلتيک بيلبائو خواهد بود. رئال مادريد مي خواهد چهارمين پيروزي پياپي خود را در اين فصل لاليگا به دست آورد اما بازي آنها در استاديوم سن مامس مقابل اتلتيک بيلبائو آسان نخواهد بود. آريتس آدويز از مصدوميت بازگشته تا تيمش را از خط حمله رهبري کند. اينيگو مارتينز هم آماده بازي شده و دقايقي براي تيم ملي اسپانيا نيز به ميدان رفت و اين يعني نولاسکوين نيمکت نشين مي شود. انتظار مي رود ايناکي ويليامز به پست وينگر چپ بازگردد و رائول گارسيا يک خط عقب تر در خط هافبک به ميدان برود.
جولين لوپتگي هيچ بازيکن مصدومي ندارد و براي انتخاب نفرات خط هافبکش بايد انتخاب سختي انجام دهد. انتظار مي رود کاسميرو در اين ديدار نيمکت نشين شود اما احتمال نيمکت نشيني ايسکو نيز وجود دارد. اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، آسنسيو، بيل و بنزما باز هم مثلث خط آتش رئال مادريد را تشکيل خواهند داد. اتلتيک با بريتزو هنوز در اين فصل لاليگا بدون شکست بوده اما به دليل مشکلات استاديوم رايو، در هفته سوم به ميدان نرفتند و جمعا دو بازي انجام داده اند. لوس لئونس در دو بازي، 4 امتياز کسب کرده اما از نظر سبک بازي، زير نظر بريتزو پيشرفت قابل ملاحظه اي کرده است. رئال مادريد هر سه بازي اين فصل خود را با پيروزي پشت سر گذاشته و مطمئنا با لوپتگي در اين ديدار هم برنامه هاي واضحي خواهد داشت.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاتنهام ليورپول اتلتيک بيلبائو رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد