Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:34:34 GMT

انشعابات غیرمجاز برق در تبریز جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۵۸۵۸

انشعابات غیرمجاز برق در تبریز جمع آوری می شود

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای مفاد قانون مجازات انشعابات غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد: تمامی انشعابات غیرمجاز برق توسط ماموران این شرکت جمع آوری می شود.

عادل کاظمی روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای برقراری انشعابات قانونی و مجاز برای کلیه متقاضیان در حوزه جغرافیایی این شرکت آماده است، اما کلیه واحدهای تحت سرپرستی ماموریت یافته اند تا نسبت به جمع آوری هر گونه انشعاب غیرمجاز و رسیدگی به درخواست‌های تامین برق مورد نیاز متقاضیان و برقراری انشعاب به ویژه تبدیل انشعابات غیرمجاز به انشعابات مجاز در چارچوب قوانین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از سال گذشته دو هزار و 994 انشعاب غیرمجاز از شبکه توزیع تبریز جمع آوری و تعداد 470 مورد انشعاب غیرمجاز به انشعاب قانونی توسط این شرکت تبدیل شده است.
کاظمی ادامه داد: در سال جاری نیز دو هزار و 630 مورد انشعاب غیرمجاز در حوزه عملیاتی شرکت توزیع برق تبریز گزارش شده است که پس از بررسی های لازم نسبت به جمع آوری و قطع یکهزار و 400 مورد از آنها اقدام شد.
وی درباره انشعابات غیردایم نیز گفت: پارسال تعداد درخواست برقراری انشعاب غیردایم 9 هزار و 666 مورد بود که توسط واحدهای تابعه، درخواست‌ها ثبت و پس از بازدید محلی و مطابقت با مفاد قانونی مذکور نسبت به برقراری دو هزار و 638 فقره از آنها اقدام گردید.
کاظمی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد درخواست برقراری انشعاب غیردایم 4 هزار و 555 مورد بود که از طریق واحد های تابعه ثبت و پس از بازدید از محل و مطابقت با مفاد قانونی مذکور نسبت به برقراری سه هزار و 731 فقره انشعاب اقدام شد.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی کلیه شهروندان تبریزی در جهت پیشگیری و جمع آوری مصادیق استفاده های غیرمجاز از جریان برق شبکه، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه استفاده غیرمجاز از شبکه، موضوع را به سامانه 121 اطلاع دهند.
3038/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نيرو برق غيرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر