Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:02:10 GMT

فرنگی کاران برتر خراسان رضوی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۵۸۶۵

فرنگی کاران برتر خراسان رضوی معرفی شدند

رقابت‌های کشتی فرنگی خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر در مشهدمقدس به کار خود پایان داد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی استان با حضور 78 کشتی گیر در خانه کشتی استاد حمید توکل برگزار شد.

این رقابت‌ها با شرکت 13 تیم از شهرهای مشهد الف و ب، سبزوار، سرخس، فریمان، فیروزه، نیشابور، چناران، تربت حیدریه، مه ولات، قوچان، گلبهار و تایباد در 4 دوره و با انجام 120 کشتی انجام شد که در پایان تیم مشهد "الف" به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مسابقات، ابوالفضل رازقندی در وزن 55 کیلوگرم از سبزوار، سهراب نعمت شاهی در وزن 60 کیلوگرم از سرخس، سینا رضایی در وزن 63 کیلوگرم از فریمان و عباس مقدسی در وزن 67 کیلوگرم از قوچان به برتری دست یافتند.

همچنین عرفان ولی زاده در وزن 72 کیلوگرم از تیم مشهد "الف"، سیدمهدی هاشمی در وزن 77 کیلوگرم و محراب مهماندوست در وزن 82 کیلوگرم از قوچان، جواد محمدی در وزن 87 کیلوگرم از تیم مشهد "الف"، حمید حسن زاده در وزن 97 کیلوگرم از قوچان و شایان حدادی در وزن 130 کیلوگرم از تیم مشهد "الف" نیز رتبه برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات