Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@02:54:42 GMT

اجرای کنسرت گروه «دنگ شو» در کانادا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۵۸۸۰

اجرای کنسرت گروه «دنگ شو» در کانادا

رکنا: گروه موسیقی «دنگ شو» اواخر مهر ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات منتخب در شهر ونکوور کانادا برگزار می کند.

گروه موسیقی «دنگ شو» روز جمعه ۲۷ مهر ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات منتخب در شهر ونکوور کانادا برگزار می کند. بلیت فروشی کنسرت پیش رو از هم اکنون آغاز شده و هم وطنان خارج از کشور می توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت این کنسرت، برای تهیه بلیت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه «دنگ شو» بنا بود تا پایان سال یک آلبوم «ای پی» منتشر کند اما از آنجایی که چهار قطعه جدید در این مدت تهیه و تولید کرده، این اثر در قالب یک آلبوم کامل به مخاطبان ارایه می شود. این آلبوم هم اکنون در مرحله صدور مجوز است که در صورت دریافت مجوزهای لازم، اثر بعد از ایام محرم و صفر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته آلبوم دیگری از این گروه با نام «شیراز...» مدتی است آماده شده و طی ماه های آینده توسط انتشارات «رهگذر هفت اقلیم» منتشر می شود.

«مدونای» آلبوم جدید گروه «دنگ شو» شامل ۱۰ قطعه به نام های «باد گناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه…» بود که شهریور ماه سال ۹۶ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حسین و زن غریبه سرقرار بودند که تهمینه با شکم برآمده سررسید!

جوان مشهدی در مقابل عروس و داماد قربانی شد

دستشویی‌های ایستاده در قم ! +تصاویر

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

عجیب ترین عکس از مچاله شدن سمند زیر کامیون / 5 کشته!

ژل فاسد خنده را از زن زیبا دزدید! / قاضی تهرانی بررسی می کند

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

انتشاراولین عکس از معشوقه مرد قصاب!/ او شوهر زن بی حیارا کشت!+گفتگو

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

رضا 16 ساله خواب بود که پسرعمویش بی حیایی کرد! + عکس

قادر پرده گوش الهه را پاره کرد!

جزییات اولین قتل بیت کوئینی در ایران! / گروگان آدمکش شد!

خودکشی با گلوله مدیرعامل یک شرکت در مشهد !

خانم نویسنده با رمان خوفناک قاتل شد + عکس

250 میلیون تاوان اقدام شنیع در مجتمع الماس شرق!

خودسوزی خواهر شوهر از دست عروس خانم +فیلم

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه کانادا موسیقی کنسرت ماه در شهر عکس زندگی زن دختر ایران من قتل روزنامه جوان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور