Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:14:07 GMT

یک هزار و 489 نفردر درمانگاه هلال احمر خدمات گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۶۸۳۸

یک هزار و 489 نفردر درمانگاه هلال احمر خدمات گرفتند

رشت - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 489 نفر از خدمات درمانگاه صلح این جمعیت بهره مند شدند.

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره واکسیناسیون 522 نفر از زائران بیت الله الحرام در سراسر استان گیلان نسبت به بیماری مننژیت افزود: در این مدت، 420 نفر نیز واکسن هپاتیت دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه درمانگاه صلح هلال احمر گیلان آماده ارائه خدمات درمانگاهی به مردم است، اظهار داشت: در درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر استان خدماتی شامل انواع تزریقات، تست قند خون ، نوار قلب ، پانسمان ، بخیه ، شستشوی گوش ، سرم تراپی و ویزیت پزشک عمومی از ساعت هشت صبح تا هشت شب ارائه می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: این درمانگاه در خیابان سردار جنگل (نقره دشت) طرف قرار داد با بیمه خدمات درمانی ، نیروهای مسلح و تامین اجتماعی است.
** 2 رشته جدید به رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رشت اضافه شد
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اضافه شدن 2 رشته جدید به رشته های بدون آزمون این دانشگاه گفت: در 2 رشته تحصیلی جدید مشاوره و فقه و مبانی حقوق در مقطع کارشناسی پیوسته در نیمسال اول 97 - 98 بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در واحد رشت دانشجو جذب می شود.
محمدرضا آزاده دل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مهلت انتخاب رشته بدون آزمون را تا پایان امروز (شنبه) اعلام و اضافه کرد: علاقه مندان به ادامه تحصیل در این 2 رشته تحصیلی، بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی رشت که دارای مدرک دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش‌ دانشگاهی نظام جدید متوسطه هستند، می توانند با دریافت و مطالعه دفترچه راهنما و پس از کسب آگاهی‌ های لازم ، به عنوان یکی از گزینه های 20 انتخاب رشته در این رشته ها نیز ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام در این رشته ها می‌ توانند برای آگاهی از لیست رشته‌های موجود واحد دانشگاهی رشت به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نشانی www.iaurasht.ac.ir مراجعه و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی الکترونیکی www.azmoon.org برای ثبت‌ نام اقدام کنند.
آزاده دل یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در برخی رشته ‌ها مانند مهندسی مکانیک، عمران، مهندسی پزشکی، حسابداری و مدیریت با گرایش های مختلف، کشاورزی با گرایش های زراعت و علوم دامی و گیاه پزشکی به‌ دلیل برخورداری از امکانات پیشرفته و کامل آزمایشگاهی و کارگاهی و به‌ کارگیری استادان مجرب به عنوان قطبی در آموزش عالی استان گیلان مطرح است.
بر اساس آخرین آمار، افزون بر 35 هزار دانشجو در 15 واحد و مرکز دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.
7286 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه آزاد رشت گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، داریوش جاوید در مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری باید الگوی اساتید دانشگاه باشد، اظهار کرد: اگر اندیشه‌های این شهید بزرگوار در جوانان ما رسوخ کند، علم با عمل همراه می‌شود.

وی با اشاره به مطلبی از استاد الهی قمشه‌ای عنوان کرد: استاد باید محبوب باشد تا درس محبوب باشد، و استاد زمانی محبوب می‌شود که عاشق باشد و جذبه عشق استاد همان هیبت استاد را نشان میدهد. دانشجو و دانش آموز درس را هرچقدر هم که سخت باشد، اگر به استاد علاقه‌مند باشند فرامی‌گیرند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر به ۸۳۰ هزار دانشجو به تبعیت از کاهش هرم جمعیتی و افزایش مراکز علمی افزود: اگر همین میزان به ۶۸۰ هزار دانشجو می‌رسید، امکان کنترل دانشگاه آزاد اسلامی مشکل می‌شد، اما با عنایت خداوند و ایده‌پردازی‌های دکتر طهرانچی، اعتماد مردم به این دانشگاه مجدداً جلب و در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی از انتخاب اول جوانان برای تحصیل است و یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

جاوید، هدف از صدور بخشنامه‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت را تحول عنوان کرد و گفت: تحول در دانشگاه تنها با همدلی و همکاری تمام اعضای هیئت علمی و کارکنان اتفاق می‌افتد و ذکر این نکته ضروری است که برای پیشبرد اهداف دانشگاه، تحول یک نیاز اساسی است.

وی، دلیل محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان را ارتباط موثر بین علم و عرصه دانست و گفت: متأسفانه در رشته‌های غیرپزشکی به‌دلیل وجود فاصله بین عرصه و علم دچار مشکل هستیم و تأسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی و سایر دانشکده‌ها برای رفع همین چالش است که دانشجویان رشته‌هایی مانند روانشناسی، علوم تربیتی و سایر رشته‌ها همزمان با تحصیل، در عرصه عمل نیز حضور داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه سرانه هر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون است، افزود: این دانشگاه به دنبال برقراری عدالت آموزشی است تا همه جوانان این کشور امکان استفاده از تحصیلات دانشگاهی را داشته باشند.

جاوید، رفع دغدغه و چالش همکاران و مسائل معیشتی و رفاهی آنان را از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه برشمرد و افزود: در تحول اداری، کارکنان نیز مانند اعضای هیات علمی، ارتقا پیدا می‌‌کنند.

وی با ارائه یک خبر خوب نیز تصریح کرد: از این پس حق‌التحقیق به جای حق‌التدریس به صورت متمرکز از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می‌شود و خروجی پژوهشیار در این خصوص مبنای عمل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت