Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: کارگاه های آموزشی ارتقای دانش حقوقی کارکنان شهرداری ها با مشارکت کانون وکلای دادگستری قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری قزوین، ایرج زاهدپور روز شنبه در نشست مشترک با هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی حقوقی، ارتقای دانش کارکنان شهرداری ها در این بخش را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول، فعالیت های کانون وکلا را مثبت و رو به رشد و رابطه آن با نهادهای ملی و استانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 85سرفصل آموزشی، توسط سازمان شهرداری و دهیاری های کشور و معاونت آموزشی و پژوهشی تعریف شده و در سال گذشته 340 هزار نفر ساعت با توجه به سرفصل های مصوب در کشور دوره ارایه شد.
وی اضافه کرد: دوره های آموزشی به سطح پایداری رسیده و تغییر و تحولات مدیران هم بر کیفیت و کمیت دوره ها تاثیر نداشته است.
زاهدپور ادامه داد: نحوه تدوین سرفصل ها با حضور کارگروهی تعیین و بعد از تایید استاندار به وزارت کشور و به سازمان دهیاری ها ارسال و معاونت آموزشی پژوهی موارد را بررسی و بعد از تایید برای اجرا ابلاغ می کند.
این مسئول همچنین گفت: برای تعامل و همکاری بین کانون وکلای دادگستری استان و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین باید فعالیت های آموزشی در راستای سرفصل های مصوبی باشد که ابلاغ شده و جزو شرح وظایف آموزش استانداری است.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كانون وكلاي دادگستري كارگاه آموزشي دانش حقوقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لرستان در حاشیه برگزاری کارگاه مهدویت در خرم آباد در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت را آشنایی و تربیت مربی مهدویت برای مدارس، مراکز دینی و فرهنگی استان اعلام کرد.   وی با اشاره به اینکه دوره‌های مهدویت ویژه اقشار مختلف از جمله طلاب و مبلغان، دانشجویان، دانش آموزان و معلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌شود کانون‌های مهدویت در تمام شهرستان‌های استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان