Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:30:07 GMT

(تصاویر) سوت برای فولکس قورباغه‌ای به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۷۴۶۸

(تصاویر) سوت برای فولکس قورباغه‌ای به صدا درآمد

فرارو- یکی دیگر از خودرو‌های خاطره‌انگیز دنیا برای دومین بار به پایان خط تولید خود رسیده و قرار است تولید این خودرو نیز متوقف شود.

خط تولید این خودرو از سال ۱۹۳۸ شروع به فعالیت کرد و در سال ۲۰۰۳ متوقف شد. اما خط تولید نسخه‌ی جدید این خودرو در سال ۱۹۹۷ شروع به فعالیت کرد و تاکنون نیز به فعالیت خود ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر بخش تحقیق و توسعه کمپانی فولکس واگن، خبر توقف تولید خودروی فولکس واگن بیتل را به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ اعلام کرد. بنابر گفته‌ی مدیریت توسعه فولکس واگن، تولید دو یا سه نسل از خودروی فولکس واگن بیتل تا این جای کار، کافی است و بهتر است در وضعیت کنونی، این خودرو در تاریخ کمپانی فولکس واگن ثبت شود.   خودرو‌های فولکس واگن سری I.D. کامپکت قرار است تجارت آینده‌ی کمپانی فولکس واگن در عرصه‌ی خودرو‌های الکتریکی کوچک را ادامه دهد. البته می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی T-Roc کانورتیبل نیز جایگزین نسخه‌ی کانورتیبل فولکس واگن بیتل شود.

 

خط تولید در یال 1952 پمپاژ گاز برای مشتری در سال 1954 خط تولید در سال 1954 فولکس واگن، کنار جاده در سال 1957 زنی در کنار فولکس واگن در سال 1968 فولکس واگن‌ها روی نوار نقاله خط تولید در ولفسبورگ، غرب آلمان در سال 1970 خط تولید در سال 1972 سفر با فولکس واگن در سال 1972 فولکس واگن در جاده در سال 1978 فولکس واگن کابریولت قابل تبدیل در سال 1994 فولکس واگن با طراحی جدید در سال 1999 آخرین مدل کلاسیک از خط تولید در Puebla، مکزیک در ژوئیه 2003 فولکس واگن در موزه اتوشتات در ولفسبورگ در سال 2005 کارگران خط مونتاژ در سائو برناردو دو کامپو، برزیل در سال 2013 ماشین نقاشی شده که نمادی از پایان خط تولید فولکس در برزیل است فولکس زواگن در نمایشگاه برلین فولکس واگن در نمایشگاه خودروی 2006 لس‌آنجلس نمایشگاه فولکس واگن در بنگلور   عکس‌ها: AP/REUTERS/AFP/Getty Images

منبع: فرارو

کلیدواژه: فولکس قورباغه ای تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • لحظه وقوع حادثه‌ای که منجر به توقف شماره گذاری X۵۵ پرو شد
  • فیلم جنجالی داستان شد؛ توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو
  • توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو متوقف شد
  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • خرید ام وی ام X22 پرو کارشناسی‌شده + گارانتی فنی و بدنه
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است