Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین برنامه استقرار اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی پایگاه حجت بن الحسن العسکری حوزه ۶ شهری ناحیه امام علی (ع) اهواز برگزار شد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در ایام معنوی و جانسوز محرم الحرام برای سومین بار اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی پزشکان خوزستانی به مردم محروم برخی مناطق اهواز خدمات پزشکی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه توسط کمیته پزشکی بسیج سازندگی خوزستان در پایگاه حجت بن الحسن العسکری(عج)  حوزه 6 شهری  سپاه ناحیه امام علی ع برگزار شد که با استقبال اهالی این منطقه مواجه شد.


انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منصور رضایی رئیس بیمارستان طالقانی تبریز گفت: این بخشها با حضور معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۲ تخت و یک اتاق ایزوله در مجموع با هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید. جراحی‌های مغز و اعصاب و عمل‌های جراحی ارتوپدی هم از اول اردیبهشت سال جاری در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم افتتاح این طرح‌ها با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: ارائه خدمات مبتنی بر عدالت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد توجه بوده است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های عادلانه‌تری را ایجاد کنیم و افزایش ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در بیمارستان طالقانی شهر تبریز نیز نمونه بارزی از این عملکرد است.

دستگاه سی.آرم یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است که توانایی‌های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد