Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@05:23:42 GMT

مصدومیت ۱۴۰۸ نفر در حوادث هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۸۰۰۳

خرداد:سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت طی هفته گذشته (از ۱۷ شهریور تا ۲۴ شهریور) در مجموع ۳۸۴ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که در پی این حوادث ۱۴۰۸ نفر مصدوم شدند.
به گزارش خرداد و به نقل از افکار نیوز:کولیوند ضمن اعلام این خبر گفت: از مجموع ۱۴۰۸ نفر مصدوم این حوادث ویژه، ۱۱۸۴ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۲۴ نفر نیز در محل درمان شدند و ۱۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از مجموع ۳۸۴ حادثه ویژه ثبت شده طی هفته گذشته،۱۹۲ مورد حوادث ترافیکی که (معادل ۵۰ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۱۹۲ مورد حوادث غیرترافیکی (معادل ۵۰ درصداز کل حوادث ثبت شده) بودند.
کولیوند تصریح کرد: ۸ درصد از ماموریت های ترافیکی (۹۸ مصدوم و ۲ فوتی) مربوط به حوادث مرتبط با وانت بار است.
سرپرست سازمان اورژانس کشور در ادامه افزود: طی هفته گذشته، ۱۱۲ مصدوم طی ۸۳ ماموریت، توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند. برچسب ها: کولیوند ، تصادف ، مصدوم

منبع: خرداد

کلیدواژه: کولیوند تصادف مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقی‌لو  رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت گفت: یکی از این تصادفات روز گذشته در مسیر جنوبی آزادراه تبریز- زنجان و دیگری در سه راهی ماهنشان به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: به محض دریافت گزارش این ۲ تصادف، سه مصدوم توسط آمبولانس پایگاه های درلیک و ایده لو و ۱۲ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

تقی لو با بیان اینکه اورژانس استان با توجه به امکانات خود تلاش می کند تا خدمات مناسبی را به مردم ارائه نماید، افزود: استان زنجان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی گفت: هم اکنون میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت‌های شهری و جاده ای استان مطابق با متوسط کشوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت