Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@02:29:22 GMT

صانعی: هنوز نمی دانیم در چه سطحی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۸۱۵۲

صانعی: هنوز نمی دانیم در چه سطحی هستیم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال المپیک اظهار داشت: پس از برگزاری تمرینات مختلف و اجرای برنامه های تکنیکی و تاکتیکی؛ عصر دیروز ملی پوشان بازی دوستانه با منتخب اسلامشهر که با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بودند، برگزار کردیم. نکته جالب توجه اینکه تعداد 5 بازیکنی که قبلا در تمرینات تیم ملی فوتسال المپیک حضور داشتند در این تیم بازی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. جوانان با انگیزه و بازیکنان با تجربه ای داشتند. در واقع بازی تمرینی بود که ملی پوشان نیاز به آن داشتند. ما به اهداف تمرینی خود تا حدودی در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک تصریح کرد: برای اینکه به بازیکنان روحیه دهیم یک اردوی تفریحی و تمرینی دو روزه در شمال برایشان در نظر گرفته ایم که بازیکنان علاوه بر کسب روحیه، تمرینات خود را برگزار کنند.هفته آینده نیز از 31 تا 4 مهر اردو داریم تا بازیکنان بتوانند در اردوهای نهایی تمرنیات بیشتری را برای آمادگی در مسابقات برگزار کنند.

صانعی در پایان گفت: وضعیت تیم خوب است تنها چیزی که ما را نسبت به تیم های برتر دنیا نگران می کند این است که وضعیتمان نسبت به تیم های دیگر نمی دانیم. چون با تیمهای در حد بالا بازی نکرده ایم و نمی دانیم در چه سطحی هستیم.به جز بازی با ایتالیا، دنبال این بودیم که حداقل چند بازی با تیم های برتر دنیا انجام دهیم و بدانیم کجای فوتسال جوانان در دنیا قرار داریم. نقاط ضعف و قوت خود را بدانیم و برنامه ریزی کنیم.بحث تمرین و مسابقه کاملا متفاوت است. در شرایط تمرینی بازیکنان وضعیتشان بسیار متفاوت تر از شرایط مسابقه است و ما نیاز داریم تا بازیکنان در شرایط مسابقه مرتبا قرار بگیرند.به هر حال امیدواریم بازیکنانی که انتخاب کردیم و با بازی های داخلی و تمریناتی که انجام می دهیم، بهترین عملکرد را در رقابتهای 2018 آرژانتین داشته باشند.

انتهای پیام/

168 / 168 علی صانعی فوتسال المپیک صانعی فوتسال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی صانعی فوتسال المپیک صانعی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

دیگر خبرها

  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است