Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@14:30:06 GMT

اعلام برنامه‌های سوگواره «بصیرت عاشورایی» اقلید

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۸۲۰۰

اعلام برنامه‌های سوگواره «بصیرت عاشورایی» اقلید

به گزارش ایكنا از فارس، کاظم شهریاری، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اقلید امروز، 24 شهریورماه به تشریح برنامه‌های سوگواره «بصیرت عاشورایی» پرداخت و گفت: مردم شهرستان اقلید با حضور در امامزادگان شهرستان عزای حسینی را اقامه می‌کنند.
وی افزود: در دهه اول محرم، امامزادگان عبدالرحمن(ع)، زینب خاتون(س)، شمس‌الدین محمد(ع)، جعفر(ع) و امامزادگان ابراهیم(ع) خنجشت، سید محمد(ع)، جعفر(ع) جعفرآباد و امامزادگان برگزارکننده عزای حسینی در دهه اول محرم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریاری با بیان اینكه همچنین با جهت‌دهی نیات خیرین شهرستان، عزاداران حسینی در این مراسم اطعام می‌شوند، گفت: تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع) نیز روز دوم محرم در سه امام زاده شاخص شهرستان برگزار شد.
شهریاری در مورد دیگر برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی نیز در اولین جمعه ماه محرم امامزاده سید محمد(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) خنجشت و امامزاده شمس‌الدین(ع) به عنوان امامزادگان شاخص شهرستان برگزار شد.
وی گفت: برگزاری همایش دانش‌آموزی احلی من العسل در آستان امامزاده عبدالرحمن (ع) روز ششم محرم و همایش رهروان زینبی ویژه بانوان درروز 12 محرم و در محل امامزاده‌های زینب خاتون (ع) و سید محمد (ع) از جمله دیگر برنامه‌های سوگواره حسینی بصیرت عاشورایی اقلید است.
شهریاری ادامه داد: خیمه معرفت حسینی نیز در امامزاده سید محمد کافتر(ع) همه روزه از ساعت 5 تا 7 پاسخگوی سئوالات مردم در زمینه‌های مختلف است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید در پایان گفت:‌ 4 امامزاده شهرستان نیز اقامه کننده نمازهای ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سوگواره بصيرت عاشورايي شهرستان اقليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم