Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیل آباد از برگزاری کارگاه آموزشی تسهیل گران کتابخوانی در این کانون خبر داد.

سعید پریشان توندری مدیرکانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیلی آباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(علیه السلام) گفت: باهدف تروبج فرهنگ کتابخوانی بویژه در نسل نوجوان وجوان و آشنایی با شبوه های جذب کودکان به کتابخوانی باحضور فعالان حوزه کتابخوانی کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه ۱۲ساعت آموزش با حضور اساتید حوزه و دانشگاه همراه با اهدای مدرک کارگاهی برای شرکت کنندگان انجام می شود، اظهارداشت:کانونهای فرهنگی هنری مساجد خلیل آباد با برگزاری مسابقه کتابخوانی اسرار نماز به استقبال محرم می روند.

 

پریشان توندری افزود: بانک اطلاعاتی منطقه مسکونی شهیدان عباسپور شهرستان خلیل آباد در جهت برنامه ریزی بهتر فرهنگی جهت جامعه هدف و شناسایی ظرفیت های محدوده تحت پوشش کانون به همت کانون فرهنگی وهنری ندای اسلام در اوقات فراغت سال جاری تهیه وتدوین شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیلی آباد گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت (آسمانی ها) هم در ده پایگاه منتخب کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد برگزار و ۶۰۰ نفر از اعضای کانونهای مساجد شهرستان از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بهره مند شدند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان شیرخوارگان هفته دفاع مقدس شهید گمنام شهید آیت الله مکارم شیرازی حوزه علمیه کتاب خوان کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد