Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@05:57:53 GMT

همت بلند بانوی کار آفرین شاهین شهری

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۸۹۷۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ خانم زهرا راد احمدی بانویی است که سالها پیش عطای زندگی در اروپا را به لقایش بخشید و برای  حضور در عرصه تولید واشتغال به کشور برگشت.

این بانوی کارآفرین در گفتگو با خبرنگار صدا وسیما گفت: حدود ده سال پیش با وارد کردن سرمایه شش میلیارد تومانی  به کشور ، کارخانه تولیدی مواد غذایی را راه اندازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا راد احمدی افزود: هم اکنون در این کارخانه با اخذ مجوز تولید 27 نوع انواع نان ، کیک و گز و روزانه 10 هزار قرص نان؛ روزانه 12 هزار جعبه کیک وگز تولید و روانه بازار می شود.

وی گفت: اولویت اول دراستخدام ، بکارگیری زنان سرپرست خانوار بوده است و بیش از 90 درصد نیروها، خانم هستند.

این بانوی کارآفرین ادامه داد:  با راه اندازی خط تولید بیسکویت ، شکلات و نان های حجیم هم، در آینده نزدیک برای 200 نفر دیگر شغل ایجاد خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان بانوی کارآفرین شاهین شهر نان اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد