Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزیده شدن این اداره کل در حوزه نماز دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

حسن یوسفی، دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: با توجه به بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی توسط ستاد اقامه نماز خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارزیابی های به عمل آمده توانست عنوان شایسته تقدیر را در میان ادارات استان در سال 96 کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در این ارزیابی ها فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی در حوزه نماز و انجام برنامه های نو و بروز در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز مد نظر قرار گرفته است، افزود: بناست همزمان با برگزاری اجلاس استانی نماز در نیمه دوم سال جاری از برترین های نماز استان تقدیر شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در سال های گذشته نیز در حوزه نماز و اجرای برنامه های مرتبط با این موضوع مورد تقدیر قرار گرفته بود، اضافه کرد: باید فرهنگ نماز را هر چه بیشتر در ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی گسترش دهیم تا در میان جامعه نهادینه شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ابراز امیدواری کرد: در سایه الطاف الهی و منویات مقام معظم رهبری بتوانیم عملکرد خوب و مطلوبی را در حوزه نماز داشته باشیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم خبرگزاری شبستان شیرخوارگان حسینی اردبیل شیرخوارگان عزاداری امام حسین ع محرم سوریه شیراز عزاداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ستاد اقامه نماز خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد