Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@23:52:26 GMT

آخرین خبر از روحانی کتک خورده در مشهد!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۹۲۹۵

آخرین خبر از روحانی کتک خورده در مشهد!

رکنا: مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد گفت:ضربان قلب حجت الاسلام تولایی، روحانی مضروب مشهدی طبیعی است، اما صدمه مغزی وی هنوز درمان نشده است.

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد گفت: سطح هوشیاری این طلبه مشهدی نسبت روز‌های قبل تغییر محسوسی نداشته است اما بیمار دارای ضربان قلب Heart طبیعی است، و صدمه مغزی وی هنوز درمان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود طوسی افزود: متاسفانه مشکلی جدیدی به وجود آمده وبیمار دچار مشکلات کلیوی شده است وما تیم پزشکی در حال آماده کردن بیمار برای دیالیز هستند.

مردم برای سلامتی Health حجت الاسلام تولایی دعا کنند

مدیر حوزه علمیه خراسان هم با حضور در بخش «آی سی یو» بیمارستان قائم (عج) مشهد از نزدیک در جریان روند درمان حجت‌الاسلام تولایی قرار گرفت و نسبت به امور پزشکی وی جویا شد.

ایت الله سید مصباح عاملی ضمن صدور دستور رسیدگی کامل بر لزوم رسیدگی قضایی فوری این پرونده تاکید کرد.

وی به منظور رسیدگی بهتر خواستار انتقال حجت الاسلام تولایی به بیمارستان رضوی شد که با توجه به عدم امکان جابه جایی بیمار و وجود تمامی امکانات لازم در بیمارستان قائم، انتقال صورت نگرفت.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت:جا دارد از تلاش و اهتمام مدیریت و پزشکان این بیمارستان برای فراهم کردن امکانات درمانی و نیز تیم پزشکی مجرب، تقدیر شود.

آیت الله عاملی همچنین، با اشاره به پیگیری‌های فراوان حوزه علمیه خراسان از روز نخست حادثه Incident و حضور نمایندگان آن در هر دو بیمارستان امدادی شهید کامیاب و قائم (عج)، ابراز کرد: حوزه علمیه خراسان از دو بُعد درمانی و امنیتی تمام کار‌های لازم را انجام داده است و از همان ابتدا پیگیری‌های لازم صورت گرفته و با مراکز و نهاد‌های مربوطه رایزنی شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به تلاش بی چشم داشت و خالصانه مبلغان در ایام تبلیغی به ویژه محرم و صفرگفت: اینان قشر وظیفه شناسی هستند که در راه انجام رسالت خود و تبلیغ آموزه‌های الهی و معارف اهل بیت (ع) به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

ایشان از همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون خواستند تا برای سلامتی و بهبود عاجل این طلبه وظیفه شناس مبلغ، دعا کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پزشک جوان جان معلم قدیمی خود را نجات داد +تصاویر

فرو رفتن سیخ کباب به جمجمه پسر 10 ساله ! + عکس

ژل فاسد خنده را از زن زیبا دزدید! / قاضی تهرانی بررسی می کند

حسین و زن غریبه سرقرار بودند که تهمینه با شکم برآمده سررسید!

جوان مشهدی در مقابل عروس و داماد قربانی شد

علت مرگ فوتبالیست تیم ملی مشخص شد

انتشاراولین عکس از معشوقه مرد قصاب!/ او شوهر زن بی حیارا کشت!+گفتگو

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

دستشویی‌های ایستاده در قم ! +تصاویر

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

رضا 16 ساله خواب بود که پسرعمویش بی حیایی کرد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قلب Heart پزشکی سلامتی Health حادثه Incident اخبار حوادث بیمارستان درمان مدیر روابط عمومی ضربان قلب روحانی عکس زندگی دختر ایران زن روزنامه من جوان ازدواج فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است