Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ طرح Expend and Extend چهار سال پیش برای زنان قایقران دنیا آغاز شده بود و ایران هم در لیست حامیان و فعالان این طرح قرار داشت. طرحی که هدفش افزایش توانمندسازی زنان، خارج از حیطه های ورزشی است.
در این کمپ که از نپال شروع و به ایران ختم شد، دختران قایقران کشورهای مختلف حاضر شدند و علاوه بر مرور مباحث ورزشی به آموزش مباحث تربیتی و فرهنگی از جمله افزایش اعتماد به نفس، نحوه برخورد با محیط زیست و یادگیری تعامل بهتر با دنیا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کتایون اشرف سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم زنان ایران هم در فهرست فعالین این طرح حضور داشت.
او که به همین دلیل جایزه «پاروی طلایی» آکادمی قایقرانی جهان را در سال 94 به دست آورد،  درباره ادامه فعالیت این طرح در مسابقات پیش رو عنوان کرد: اتفاق خوبی در حال رخ دادن است. ایران در آبان امسال میزبان مسابقات قایقرانی جوانان آسیا می شود. اطلاعات رودخانه کرج در حال حاضر روی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته و تاکنون چهار کشور هند، تایلند، قزاقستان و چین تایپه برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. در صورت نهایی شدن برگزاری این مسابقات در ایران، برنامه های ویژه ای داریم که مجزا از روند قهرمانی و رقابتی است.
عضو کمیته اسلالوم کنفدراسیون آسیا با اشاره به ادامه طرح مربوط به قایقرانان زن در حاشیه همین رقابت ها افزود: طرحی که چهار سال پیش آغاز کردیم نتایج بی نظیری داشت. به ویژه در ایران دیدیم چطور تعداد دختران قایقران در این سال ها افزایش پیدا کرد. روزی که اسلالوم کارش را شروع کرد، فقط سه دختر قایقران روی رودخانه می رفتند اما الان شاهد تعداد زیادی از دختران در رده های سنی مختلف هستید. علاوه بر افزایش کمی، دختران ما چیزهای بیشتری از ورزش کردن یاد گرفتند. مثلا اینکه آن ها آب را شناختند. اینکه چطور بقای رشته ورزشی و حرفه ای آن ها را حفظ می کند و این کمترین دلیلی است که باید در حفظ این منبع بزرگ حیات تلاش کنند.
مقدمات گرفتن این میزبانی و برگزاری طرح ها و کمپ های نخبه گزینی آغاز شده است و باید دید، فدراسیون قایقرانی ایران تا چه اندازه در حفظ میزبانی این رقابت ها خواهد کوشید. به ویژه اینکه این روزها بسیاری از فدراسیون ها درگیر انتخابات ریاست خود هستند و احتمال مغفول ماندن رویدادهای این چنینی در شلوغی انتخابات وجود دارد.
مسابقات قهرمانی اسلالوم جوانان آسیا قرار است از 9 تا 12 آبان امسال، در رودخانه کرج برگزار شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زنان قایقرانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!

آنوشکا دلون، دختر ۳۳ ساله آلن دلون، ستاره جذاب فرانسوی با انتشار تصویری از پدرش در سن ۸۸ سالگی نوشت: «صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم. ثبت خاطره‌ای از لحظات ما. صبحانه خوردن همراه او حس شکرگزاری بی‌انت‌هایی برای من در دنیای قلدرمان داشت. او هنوز خوش تیپ است، با چشمان آبی و نگاه ابدی و فولادینش که به من حس قدرت و جنگنده‌ای منتقل می‌کند. عکس را به او نشان دادم و او هم قبول کرد که زیباست و با اجازه خودش آن را با شما به اشتراک گذاشتم و با این عکس پاسخ نگرانی‌های شما را می‌دهد، نگران نباش.»

منبع: پارسینما

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد