Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@10:04:28 GMT

نوروزی: جایگزین کردن دلار، مشکلات ارزی را حل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۹۷۱۱

نوروزی: جایگزین کردن دلار، مشکلات ارزی را حل می‌کند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در معاملات می‌توان از ارز‌های دیگر به جای دلار استفاده کرد که با این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات ارزی کشور حل می‌شود.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در معاملات می‌توان از ارز‌های دیگر به جای دلار استفاده کرد که با این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات ارزی کشور حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نوروزی با اشاره به اینکه بازار ارز روز‌های پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد، اظهار داشت: برای برون‌رفت از این مشکل در وهله اول باید توجه خود را معطوف به حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران داخلی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی رقابت‌پذیر، گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی از بسیاری از امتیازات محروم و تسهیلات بانکی با نرخ سود‌های بالا، باعث ورشکستگی آنان شده است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه این سیستم بانکی غیر رقابت‌پذیر شدن تولیدات داخلی را در پی داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که فضا برای فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی فراهم و تقویت شده است؛ به گونه‌ای که برخی از وزارتخانه‌ها بخشنامه‌هایی مبنی بر ضرورت استفاده از محصولات و قطعات خارجی به دستگاه‌های ذیربط خود ابلاغ کرده‌اند که خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی است.

نوروزی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی کشور می‌توان در معاملات تا حدودی از ارز‌های دیگر به جای دلار استفاده کرد، گفت: این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات ارزی کشور را حل می‌کند و از نظر اقتصادی هم امکان‌پذیر است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دلار مشکلات ارزی حسن نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

دیگر خبرها

  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟