Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل جمالی گفت: از مجموع یک هزار و 470 حواله صادره جهت دریافت یک حلقه لاستیک، تعداد یک هزار و 220 حلقه توسط مالکان ناوگان جذب و خریداری شده است.

وی درخصوص نوع لاستیک های توزیعی اظهار داشت: لاستیک های تخصیصی که توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت تهیه و در شبکه توزیع قرار داده می شود از 2 نوع خارجی و ایرانی است که نوع خارجی آن به بهای ارز دولتی و لاستیک های ایرانی نیز براساس نرخ مصوب در اختیار مالکان ناوگان جاده ای قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شرایط و روند صدور حواله دریافت لاستیک ها اشاره کرد و گفت: متناسب با تعداد لاستیک های تخصیصی به استان، انجمن صنفی رانندگان، نسبت به صدور حواله دریافت لاستیک (هر دستگاه ناوگان، 2 حلقه) جهت آن دسته از مالکانی که شرایط مندرج در آیین نامه را احراز نموده باشند اقدام می نمایند.

جمالی، شرایط دریافت حواله را شامل دارا بودن کارت هوشمند، پلاک استانی و پیمایش مکفی ناوگان دانست و افزود: از نکات برجسته جهت توزیع عادلانه لاستیک ها، اولویت بندی بر اساس پیمایش ناوگان است.

وی درخصوص رفع پاره ای از مشکلات بوجود آمده در راستای صدور حواله های لاستیک نیز گفت: آن دسته از مالکان ناوگان که ساکن قم بوده اما خودروی آنها دارای پلاک غیر استانی می باشد می توانند با ارائه بارنامه های صادره از استان قم(درصورت احراز دیگر شرایط مشروح) به این اداره کل مراجعه کرده تا پس از بررسی مدارک به انجمن صنفی رانندگان معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز جاده راهداری و حمل و نقل جاده قم مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس علی‌آبادی، وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: در پی توافق با انجمن لاستیک، به زودی مشکلات این بخش حل می‌شود.

علی‌آبادی تصریح کرد: قیمت‌ لاستیک، برای تشویق تولیدکنندگان، بر اساس وزن تعیین نخواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور | دستگیری مجرمانی که سکه طلا می‌خواستند | قرار گذاشتن با متقلبان کنکور در جاده
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود