Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه میز خدمت نباید خود به یک فرایند اداری وقت‌گیر تبدیل شود گفت: ایجاد میز خدمت در راستای رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه صبح امروز در شورای راهبردی توسعه مدیریت استان اظهار داشت: از مهمترین مواردی که مورد تاکید دولت است استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی است که باید به افزایش خدمت رسانی به مردم منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میز خدمت در ادارات و دستگاه‌ها نباید به شکلی باشد که خود به یک فرایند اداری وقت‌گیر تبدیل شود.

استاندار خراسان جنوبی استفاده از فناوری اطلاعات در استقرار میز خدمت را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: با توجه به تغییر نسل، باید به بهترین شکل ممکن فناوری اطلاعات در حوزه استقرار میز خدمت باید مورد توجه باشد.

مروج‌الشریعه کاهش فاصله زمانی دریافت خدمت را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش بهره‌وری و کاهش بروکراسی اداری از مواردی است که در استقرار میز خدمت باید مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب به مردم، فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های تخصصی در سطح دستگاه‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و باید افرادی که در میز خدمت مستقر می‌شوند، افرادی مطلع و متخصص باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: افزایش رضایت‌مندی مردم از اهداف استقرار میز خدمت است و کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه و افزایش سرعت در انجام کار از اموری است که باید در این رابطه مورد توجه باشد.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با اعلان اینکه برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است.  

وی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.  

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی