Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@09:36:41 GMT

دلار در یک قدمی 14 هزار تومان/ تابلوی صرافان چند نرخی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۰۰۷۱

نرخ هر دلار آمریکا با افزایش تقریبا 400 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته به 13 هزار و نهصد تومان رسید. آفتاب‌‌نیوز : نرخ دلار آمریکا از اوایل صبح امروز دوباره روند صعودی به خود گرفت. به طوری‌که نرخ هر دلار آمریکا با افزایش تقریبا 400 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته به 13 هزار و نهصد تومان رسید. نرخ هر یورو دیگر ارز پرتقاضای بازار با عبور از مرز 16 هزار تومان در 16هزاروصد تومان خریدوفروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نرخ دلار آمریکا از اوایل صبح امروز دوباره روند صعودی به خود گرفت. به طوری‌که نرخ هر دلار آمریکا با افزایش تقریبا 400 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته به 13 هزار و نهصد تومان رسید. نرخ هر یورو دیگر ارز پرتقاضای بازار با عبور از مرز 16 هزار تومان در 16هزاروصد تومان خریدوفروش می‌شود.
این افزایش نرخ‌ها در صورتی اتفاق افتاده که پس از ابلاغ بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر اجازه خرید ارز از سامانه نیما توسط صرافان، برای چند روز این نرخ روند کاهشی به خود گرفت و البته انتظار کارشناسان نیز تداوم این روند بود. اما این روند دیری نپایید و نرخ دلار و یورو دوباره افزایش را تجربه کردند.
نکته جالب آنکه پس از سرگیری فعالیت صرافان برای خریدوفروش ارز، نرخ انواع ارز در تابلوی اعلانات صرافی‌ها اختلاف اندکی با یکدیگر داشتند. اما امروز آنچه مشاهده می‌شد افزایش این اختلاف بود. به طوری که نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی صرافان بازه قیمتی 13 هزارو 600 تا 13 هزارو نهصدو پنجاه هزار تومان را نیز شامل می‌شود.
منبع: ایلنا کد خبر: ۵۴۵۶۳۸ تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دلار نرخ دلار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد