Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، جوان ۲۱ساله افغانستانی که به اتهام تهیه فیلم مخفیانه از زندگی خصوصی صاحب باغ ویلا دستگیر شده بود، به تشریح این ماجرا پرداخت.
 
قاسم پس از دستگیری گفت: مدتی قبل به طور غیرمجاز وارد ایران شدم و دنبال کار می گشتم که یکی از هموطنانم مرا برای سرایداری به مالک باغ ویلایی در اطراف شهرمعرفی کرد، او هم وقتی شنید که من دستمزد کمتری می خواهم قبول کرد و کلید باغش را به من داد هنوز یک هفته از استخدامم در باغ ویلا نگذشته بود که صاحب باغ با اعضای خانواده اش به آن جا آمدند، وقتی خودروی گران قیمت او را دیدم با خودم گفتم چرا من نباید یک خودروی باکلاس سوار شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین افکار بودم که متوجه شدم صاحب باغ خیلی پول دار است و حتی دخترش هم یک خودروی شاسی بلند خارجی دارد. وسوسه شدم تا به طریقی از او اخاذی کنم.
 
وی ادامه داد: آن شب تا صبح خوابم نبرد. در نهایت تصمیم گرفتم تا با فیلم برداری از خانواده صاحب ویلا و تهدید او مبالغی را اخاذی کنم. به همین منظور ۲ دوربین کوچک که به دوربین های جاسوسی معروف هستند تهیه کردم، اما کلید ساختمان ویلا را نداشتم. چند روز بعد صاحب باغ ویلا کلید ساختمان را به من داد و گفت خانواده یکی از دوستانش به این جا می آیند و من باید از آن ها پذیرایی کنم. من هم بلافاصله یک کلید یدک ساختم و پس از رفتن میهمان های صاحب باغ وارد ساختمان شدم و دوربین ها را در مکان های مختلف جاسازی کردم. حدود یک ماه بعد و به خاطر این که در صورت دستگیری مدرکی به جا نگذارم تعدادی از فیلم ها را نزد یکی از بستگانم به افغانستان ارسال کردم، اما قبل از آن که بتوانم نقشه اخاذی را پیاده کنم صاحب باغ ویلا متوجه یکی از دوربین ها شد و روز بعد هم پلیس مرا دستگیر کرد.
 
وی در پایان گفت: من قصد انتشار فیلم ها را نداشتم! فقط می خواستم به اندازه پول یک خودرو از او اخاذی کنم اما حالا نه تنها پولی به دست نیاوردم و کارم را از دست دادم. دیگر هیچ کس به من اعتماد نمی کند و از آن گذشته نمی دانم چه مجازاتی در انتظارم است. کاش به پولی که از صاحب باغ ویلا می گرفتم قانع بودم و آبرومندانه زندگی می کردم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دوربین مخفی خانه ویلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران

داوری در توییتر خود نوشت:نامه چهار عضو شورای شهر تهران به مهدی چمران نشان میدهد که مردم را با خرید ۵۵۰ میلیون یورویی اتوبوس برقی چینی مشغول کردند تا قرارداد‌های مساله دار ۱.۲۳ میلیارد یورویی زاکانی با کمپانی‌های چینی مخفی بمانند!

‌این قرارداد‌های خرید دوربین‌های هوشمند ترافیک و کنترل شهری (۴۰۰ میلیون €) ۱۵۰ هزار موتور سیکلت برقی (۲۲۵ میلیون€)، ۲۷۵۰۰ تاکسی برقی (۲۲۵ میلیون €) و ۱۰ هزار ون برقی (۳۸۰ میلیون€) از شرکت‌های بی نام و نشان چینی که برخی از آنان مانند شرکت Tidndy حتی نامشان در اینترنت هم نیست، فاقد توجیه امنیتی و اقتصادی بوده و باید توسط دستگاه‌های ذیربط بررسی شوند.


منبع: برترین‌ها

tags # علیرضا زاکانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون