Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@10:13:24 GMT

حضور 20 تيم در ليگ دسته اول بسکتبال مردان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۰۵۱۴

حضور 20 تيم در ليگ دسته اول بسکتبال مردان

خبرگزاري آريا - جلسه هماهنگي ليگ دسته يک باشگاه هاي بسکتبال مردان کشور در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون بسکتبال، اين جلسه با حضور نمايندگان باشگاه هاي شرکت کننده در ليگ دسته يک آتي برگزار شد. 
بر اساس تصميم گيري‌ها، ليگ دسته يک به دو گروه شمال و جنوب تقسيم مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه شمال تيم‌هاي قم، کاله مازندران، داريوش تهران، کوشاي تهران، آذرشهر، قزوين، زنجان، کردستان، اميد تهران، گيلان و شمس قرار دارند. در گروه جنوب نيز تيم هاي بوشهر، نفت اميديه، مس کرمان، قشم، هيات اصفهان، شهرداري بندرعباس، پتروشيمي بندرامام، کاشان، آدنيس ميناب و اسپاداناي اصفهان به مصاف هم مي‌روند.
براين اساس تيم‌هاي برتر گروه با روش «المپيکي» با هم مسابقه مي‌دهند به اين ترتيب که تيم‌هاي اول هر گروه براي جايگاه اول و دومي با هم مسابقه مي‌دهند و تيم‌هاي دوم هر گروه نيز براي جايگاه دومي وسومي تلاش مي‌کنند. 
طبق تصميم گرفته شده در اين جلسه رقابت‌هاي ليگ دسته يک بسکتبال مردان ايران از 11 آبان ماه آغاز مي‌شود. 
در اين جلسه رامين طباطبايي رئيس فدراسيون و عماري سرپرست دبيري نيز حضور داشتند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴

سید احمد فاضل‌زاده گفت: در نسخه جاری این رتبه بندی، یکهزار و ۵۵۹ دانشگاه جهان رتبه‌بندی شده‌اند و نسبت به رتبه بندی پیشین در سال گذشته، ۶۴ دانشگاه جدید به این رتبه بندی افزوده شدند.

او ادامه داد: نظام رتبه‌بندی کیواس بر اساس پنج شاخص شهرت دانشگاه، شهرت کارفرمایان و سنجش فعالیت‌های پژوهشی با شاخص‌های تعداد استناد‌ها به ازای هر مقاله، شاخص H-Index و شبکه همکاری بین‌المللی دانشگاه‌ها انجام می‌شود و هر یک با وزنی متناسب با هر حوزه موضوعی، برای معرفی بهترین دانشگاه‌ها مشخص می‌شوند.

فاضل‌زاده اظهار داشت: در این رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در ۵۵ موضوع از حیطه‌های کلان هنر و علوم انسانی، مهندسی و فناوری، علوم زیستی و پزشکی، علوم طبیعی و نیز علوم اجتماعی و مدیریت ارزیابی می‌شوند؛ موضوع موسیقی نیز به رتبه بندی ۲۰۲۴ افزوده شده و موضوع علم داده به علم داده و هوش مصنوعی گسترش یافته است.

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام گفت: رتبه بندی کیو اس یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه بندی بین المللی است که از سوی موسسه کاکارلی سیموندز انگلستان به صورت سالانه انجام می‌شود و دانشگاه‌های جهان را در حوزه‌های موضوعی مختلف ارزیابی و سنجش می‌کند.

فاضل زاده درباره جایگاه دانشگاه‌های ایرانی در این رتبه‌بندی جهانی گفت: دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران همانند سال‌های پیش در سه حیطه مهندسی و فناوری، پزشکی و علوم زیستی و علوم طبیعی در بین دانشگاه‌های برتر دنیا رتبه کسب کرده‌اند.

او عنوان کرد: بر این اساس دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف در حوزه کلان مهندسی و فناوری، دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی مشهد، تهران و علوم پزشکی شیراز در حوزه کلان پزشکی و علوم زیستی و دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف در حوزه کلان علوم طبیعی در میان برترین‌های جهان قرار گرفتند.

فاضل‌زاده ادامه داد: در این رتبه بندی بر اساس ۵۵ موضوع مورد ارزیابی، ۱۶ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در ۱۹ حوزه موضوعی حضور دارند که نسبت به سال گذشته بدون تغییر است.

رئیس مؤسسه ISC بیان کرد: مقایسه نتایج رتبه بندی موضوعی کیواس در سال ۲۰۲۴ با رتبه بندی پیشین نشان از کم شدن حضور گروه‌های آموزشی دانشگاه‌های ایران در برخی از حوزه‌های موضوعی مانند مهندسی برق و الکترونیک، کشاورزی و جنگلداری، مهندسی نفت و فیزیک و علوم نجوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • (ویدئو) ورود اولین دسته از پهپاد‌های ایران به اسرائیل
  • برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان