Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فردوسی مشهد از سال تحصیلی جدید دوره دکتری ادبیات فرانسه را با همکاری دانشگاه سوربن برگزار می‌کند که بر اساس این توافق برای سال جاری ۳ دانشجو پذیرش خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی، پس از رایزنی‌های انجام شده دانشگاه فردوسی مشهد با دانشگاه سوربن فرانسه و موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فردوسی مشهد از سال تحصیلی ۹۸ - ۱۳۹۷ دوره دکتری ادبیات فرانسه را با همکاری دانشگاه سوربن برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این موافقت برای سال جاری ۳ دانشجو پذیرش خواهد شد و دانشجویان پذیرفته شده یک سال از دوره تحصیلی خود را در دانشگاه سوربن فرانسه پشت سر خواهند گذاشت و در پایان مدرک دکتری مشترک از سوی دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سوربن دریافت خواهند کرد. بر اساس توافق صورت گرفته دوره آموزشی در دانشگاه سوربن رایگان خواهد بود و دانشجویان از امکانات اقامتی آن دانشگاه بهره‌مند خواهند شد.

یادآور می‌شود، دانشگاه فردوسی مشهد از معدود دانشگاه‌های کشور است که موفق به برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی است و از سال ۱۳۹۶ دوره دکتری مشترک دیگری در رشته مدیریت گرایش رفتار سازمانی با دانشگاه ورشو لهستان برگزار کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی فردوسی مشهد سوربن فرانسه ادبیات فرانسه وزارت علوم بورسیه تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت

یک بازیگر معروف سریال‌های ترکیه‌ای انتقام عجیبی از معلمان دوره تحصیلش گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی نوشتند: «چاغلار ارطغرل» اعلام کرد در اقدامی انتقام‌جویانه نسبت به رفتاری که معلمانش در دوره ابتدایی با او داشتند، مدرسه‌ای را که در آن تحصیل می‌کرده ویران کرده است.

ارطغرل با انتشار تصویری در اینستاگرام خود اعلام کرد: مدرسه ابتدایی‌ای را که در آن تحصیل می‌کرده خریداری و در اقدامی انتقام‌جویانه نسبت به رفتار معلمانش که او را در دوره تحصیل تنبیه و کتک می‌زدند، ویران کرده است.

او نوشت: معلمان مدرسه ابتدایی‌ام مرا کتک می‌زدند، به همین خاطر من مدرسه را خریداری و به طور کامل ویران کردم، هیچ چیز هم به جای آن نخواهم ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد