Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:01:15 GMT

افشانی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۰۶۳۰

افشانی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: شهردار تهران جزو موارد خاص است و شامل این قانون نمی‌شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: شهردار تهران جزو موارد خاص است و شامل این قانون نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فردا در جلسه شورای شهر این موضوع موردبحث و بررسی قرار می گیرد، گفت: برخی حقوقدانان اعلام کرده‌اند که قانون شهرداری‌ها خاص است و شهردار مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که دستگاه‌هایی که قوانین خاص دارند مشمول این قانون نمی‌شوند، شهردار تهران هم شامل نخواهد شد. 

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار براساس قواعد خاص انجام می‌شود، گفت: در قانون انتخاب شهردار به موضوع بازنشستگی اشاره‌ای نشده است. 

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟