Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:07:40 GMT

تیم فوتسال فرش آرا پارسیان شهر قدس را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۰۶۹۴

تیم فوتسال فرش آرا پارسیان شهر قدس را شکست داد

به گزارش ایرنا دیدار تیم های فوتسال فرش آرای مشهد و پارسیان شهر قدس در چهارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.
گلهای این دیدار را سروش احمدنیا، هادی احمدی و محمد عیدی برای فرش آرا و محمد بیضایی و حمید بخشی فر برای تیم پارسیان شهر قدس به ثمر رساندند.
فرش آرای مشهد تا پایان هفته دهم لیگ برتر فوتسال با کسب 16 امتیاز در رده هفتم و پارسیان شهر قدس با هفت امتیاز در رده دوازدهم جدول 14 تیمی این لیگ قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار بعدی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، پنجم مهرماه با آذرخش بندرعباس است و پارسیان شهر قدس هم در این روز با مقاومت البرز دیدار می کند.
7507/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت شهید بهشتی فرش فوتسال مسابقات لیگ برتر مشهد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال قرقیزستان توانست نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را با برتری مقابل ژاپن مدافع عنوان قهرمانی به اتمام برساند تا شگفتی بزرگی را رقم بزند.

به گزارش مشرق، عصر امروز پنجشنبه تیم ملی فوتسال ژاپن در نخستین بازی خود در دور گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک در حال برگزاری است، مقابل قرقیزستان تن به شکست سه بر دو داد.

این دیدار در حالی پایان یافت که بازیکنان تیم ملی قرقیزستان با عملکردی درخشان توانستند سه بر دو از سد ژاپن مدافع عنوان قهرمانی عبور کرده و یکی از شگفتی‌های دور نخست این رقابت‌ها را رقم بزنند. گلاره ناظمی داور چهارم این دیدار بود.

همچنین در دیگر دیدار امروز، تاجیکستان ۲ بر صفر کره جنوبی را شکست داد. در این دیدار زری فتحی به عنوان داور سوم به قضاوت پرداخت.

ساعاتی پیش نیز تیم ملی ایران مقابل افغانستان به برتری سه بر یک دست یافت.

دیگر خبرها

  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند