Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:03:13 GMT

فرودگاه قم و سرگردانی هزاران سرمایه گذار و طلبکار

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۰۸۳۰

فرودگاه قم و سرگردانی هزاران سرمایه گذار و طلبکار

در این مطلب می خوانیم:
استارت راه اندازی و شروع بکار پروژه بزرگ فرودگاه قم با عناوین ملی و بین الملی و غیره در دولت اصول گرای نهم و دهم محمود احمدی نژاد و حمایت مستقیم و غیرمستقیم نماینده اول دولت در استان و برخی مقامات و دستگاه های دولتی و غیردولتی و حاکمیتی زده شد و با هیاهوی بسیار و تبلیغات زیاد استانی و ملی روزنه های امید برای بسیاری از مردم و سرمایه گذاران ایجاد شد و افراد زیادی اقدام به خرید سهام و سرمایه گذاری در این پروژه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر روز خبر جدید و امیدوارکننده ای در رسانه های مختلف استانی و ملی در ارتباط با پیشرفت کار و توسعه در فازهای مختلف این پروژه به اطلاع مردم می رسید و امیدواری ها بیشتر می شد.
اما ناگهان و به یکباره در سال 95 ورق برگشت و با دستور دستگاه قضایی و شکایت های صورت گرفته و به بهانه های مختلف که هیچکدام نیز نتوانست جامعه را قانع کند ادامه کار در پروژه فرودگاه متوقف شد و برخی از مسئولین در این پروژه به دادگاه فراخوانده شدند و افرادی نیز به زندان رفتند.
قطعا راه اندازی و انجام این پروژه مهم که به امنیت و اقتصاد کلان شهر و کشور نیز به آن گره خورده و حمایت مسئولان ارشد استان و بعضاً ملی همانند ریاست مجلس و برخی نهادهای حاکمیتی را بهمراه داشته است، فردی همانند شفیعی بعنوان مدیریت این پروژه نمی تواند و قادر نخواهد بود که پاسخگوی مطالبات سهامداران و سرمایه گذاران و طلبکاران باشد.
به همین علت و در این راستا افرادی که مطالباتی از این فرودگاه دارند و یا در پی حفظ و بازگشت اصل و فرع مبالغ سرمایه گذاری کرده در این پروژه هستند فقط استانداری را شناخته و اقدام به تجمع اعتراض آمیز در برابر ساختمان و دفتر نماینده عالی دولت در قم می نمایند که آخرین مرتبه آن روز چهارشنبه (دو روز گذشته) بود.
لذا می بایست از سوی دستگاه قضایی و استاندار و دیگر مقامات امنیتی و تصمیم گیر در استان برنامه و اقدامات شفاف و صریح در زمینه خارج کردن این پروژه مهم از حالت بلاتکلیفی صورت گیرد و در نهایت سرنوشت تیم فوتبال صبا و نابودی آن گریبان گیر فرودگاه قم نشود و اگر قرار است که سرنوشتی همانند صبا برای پروژه فرودگاه رقم بخورد و نیازمند اتلاف وقت می باشد، تصمیم قطعی و زودتر به سود همگان می باشد.
منبع:روزنامه پیام قم
8138/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دستگاه های دولتی سرمایه سرمایه گذاری سهام قم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد

رسول جزینی که در سه المپیک لندن، ریو و توکیو عضوی از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بوده و سهم به‌سزایی در مدال‌آوری این رشته دارد، در گفت‌وگو با ایمنا مروری بر هت‌تریک حضور او در بزرگ‌ترین فستیوال ورزشی دنیا دارد و از وضعیت این‌روزهای کشتی کشور و اصفهان می‌گوید.

کد خبر 749084

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم