Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از حمله سنگین موشکی که سپاه پاسداران به مقر جریان تروریستی پنهان در خاک عراق انجام داد چند نفر از اعضای گروهک ضد انقلاب کومله به سفارت ایران در پاریس تعرض کردند. پلیس فرانسه با وجود اطلاع قبلی از احتمال رویداد، برای جلوگیری از این تعرض در محل حاضر نشد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بین المللی دوومیدانی درحالی به میزبانی دبی به پایان رسید که در جریان این رقابتها حسن تفتیان دونده ۱۰۰ متر ایران با ثبت زمان ۱۰.۳۰ در جایگاه پنجم ایستاد؛ حمیده اسماعیل نژاد دیگر نماینده کشورمان نیز در ماده ۱۰۰ متر بانوان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ ثانیه در جایگاه سوم قرار بگیرد و مدال برنز را کسب کند. امیرعلی امیریان هم در جریان برگزاری رقابت‌های ماده ۸۰۰ متر در جایگاه نخست ایستاد و صاحب نشان خوش رنگ طلا شد.

حمیده اسماعیل نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص کیفیت این دوره از مسابقات و میزان رضایتش از عملکرد خود اظهار داشت: سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود چون اکثر دونده‌های سرعتی آسیا و اروپایی که از رکوردهای خوبی برخوردار هستند در این رویداد شرکت کرده بودند. نزدیک المپیک پاریس هستیم و رقابت در همه مسابقات سخت می‌شود چون اکثرا ورزشکاران یا به دنبال گرفتن مجوز ورودی المپیک هستند و یا در تلاش‌اند که بتوانند شرایط و جایگاه خود را تا آغاز بازی‌ها حفظ کنند.

وی افزود: رقابت‌های بین المللی دبی نخستین رویداد فصل برای من بود. طبیعی است که ورزشکاران در اولین مسابقه فصل آن آمادگی ۱۰۰ درصدی را نداشته باشند که من هم از این قاعده جدا نبودم ولی هر چه بود تلاش کردم تا بتوانم نتیجه خوبی را کسب کنم تا مسیر رسیدن به پاریس را برای خودم هموار کرده باشم.

رکورد دار دوی ۱۰۰ متر ایران با اشاره به اینکه تصمیم دارم در ۳ الی ۴ رویداد پر امتیاز شرکت کنم؛ گفت: برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ باید در چند رویداد مهم شرکت کنم. هنوز موفق نشدم برنامه کامل خودم را به فدراسیون بدهم البته جلسه‌ای داشتیم و صحبت کردیم اما نه برنامه‌های من کامل بوده و نه فدراسیون هنوز تاییده لازم را برای اعزام به برخی مسابقات و اردوهای برون مرزی داده است.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران اضافه کرد: مسابقات قبرس، رقابت‌های قزاقستان و قهرمانی کشور از جمله مسابقاتی است که برنامه‌های آن را با فدراسیون درمیان گذاشتم امیدوارم هر چه سریعتر به جمع بندی نهایی برسیم تا بتوانم جدی‌تر به دنبال کسب سهمیه باشم. اخیرا مسابقات گرید B را به دلیل نگرفتن ویزا از دست دادم. دریافت ویزا این روزها برای ما بسیار مشکل ساز شده است حتی برای همین مسابقات قبرس هم ممکن است با این مشکل مواجه شوم. برای اخذ ویزای قبرس فقط تا پایان اردیبهشت مهلت داریم که فدارسیون پیگیر کارهاست.

اسماعیل‌نژاد که در حال حاضر از طریق رنکینگ شانس کسب سهمیه المپیک را دارد؛ گفت: در حال حاضر جایگاه خوبی در رنکینگ دارم و اگر بتوانم در مسابقاتی که گفتم شرکت کنم می‌شود گفت که موفق شدم مجوز شرکت در المپیک را برای خودم قطعی شده بدانم. البته که شرایط در مجموع سخت است و همه احتمالات را هم باید در نظر داشت اما هدف من حضور در المپیک پاریس است و دوست دارم قبل از این بازیها نیز بار دیگر رکورد ایران را که در حال حاضر هم دست خودم است بشکنم.

رکورد دار دوی ۱۰۰ متر ایران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در مسیر کسب سهمیه از فرزانه فصیحی مشورت و کمک هم می‌گیرد؛ عنوان کرد: بله قطعا همینطور است. البته فرزانه این روزها در اردو و مسابقات خارج از کشور است و در صربستان حضور دارد. امیدوارم هر دوی ما بتوانیم نماینده‌های شایسته‌ای برای دوومیدانی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشیم.

کد خبر 6098095

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود