Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:07:56 GMT

تکذیب توزیع کوپن آب در نیوشت ساوه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۱۲۱۳

تکذیب توزیع کوپن آب در نیوشت ساوه

به گزارش برنا از اراک، حسین معمارنیا افزود: در برخی شبکه های اجتماعی تصاویری از جیره بندی و توزیع کوپن آب در روستای نیوشت ساوه منتشر شده است و نکته جالب اینجاست که تصویر این کوپن ها متعلق به زمانی است که وزارت بازرگانی فعالیت می کرد.
وی ادامه داد: یکی از شبکه های معاند نظام این تصویر را منتشر کرده و بازنشر در آن فضای مجازی سبب ایجاد ذهنیت برای برخی مخاطبان شده است که این موضوع صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ساوه تصریح کرد: طرح انتقال آب برای روستاهای کوهپایه ای این شهرستان در حال اجرا است و تلاش مسئولان بر این است که تا دهه فجر آب شرب روستاهای نیوشت و اکبرآباد که در ابتدای این خط انتقال قرار دارند، تامین شود.
معمار نیا گفت: این طرح با اعتبار 200 میلیارد ریال، آب مورد نیاز روستاهای کوهپایه ای از قبیل نیوشت، اکبرآباد، ییلاق، چرمک، باغ شاهی را از منابع روستای چنار تامین خواهد کرد.
وی افزود: بخشی از این طرح اجرا شده و برای اجرای بخش دیگر آن در سال جاری نیز اعتبار تخصیص یافته که با تکمیل عملیات اجرایی، مشکل آب روستاهای کوهپایه ای شهرستان ساوه برطرف می شود.
معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ساوه گفت: با توجه به کاهش بارندگی و نزولات آسمانی به طور طبیعی حجم آبدهی چشمه ها، قنوات و چاه های تامین کننده آب روستاهای کوهپایه ای کاهش یافته است به طوری که حجم آبدهی چاه روستای نیوشت از 6 لیتر بر ثانیه به 2 لیتر کاهش یافته و در چنین شرایطی با کمبود آب و گاه قطعی مواجه هستیم اما در ساعاتی که آب این روستا و سایر روستاها دچار قطعی هستند از سوی شرکت آبفا روستایی شهرستان به صورت سیار آب مورد نیاز اهالی تامین می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شبکه های اجتماعی فضای مجازی معاون سیاسی امنیتی وزارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند

محمد رئیسی  اظهار کرد: عملیات برقرسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برقرسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: به لطف الهی و خدمات شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیلزده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار