Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید دستگاه قضا مسئله هزینه‌های بالا در رسیدگی به پرونده‌های کوچک را مورد توجه قرار دهد و این موضوع از اهم موضوعات دستگاه قضا باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز(شنبه) در آیین افتتاح ساختمان جدید ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق شمال و شرق اصفهان، اظهار کرد: آقای تویسرکانی در سخنرانی‌ها و حتی از راه دور نیز بر امور اصفهان نظارت دارند و اتفاقات را به طور کامل مدنظر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در سیستم‌های اداری ثبت هستیم که موجب کاهش مشکلات مردم و مراجعات کمتر به ادارت شده است.

وی با اشاره به روند بایگانی و رسیدگی به پرونده ها قبل از انقلاب و فضای خاکستری ادارات ثبت و قضایی در آن دوره، ادامه داد: تغییرات به وجود آمده پس از انقلاب مشهود بوده است و به همین منظور از دست اندرکاران تشکر می‌کنیم و توجه ویژه به ساختمان‌های شهرستان‌ها را لازم می‌دانم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه توجه به ساختمان‌ها و تفاوت با دوران پیش از انقلاب، ساختمان‌های امروز باید موجب دوری از اسراف، ایمن، راحت و زیبا و درخور تکریم ارباب رجوع شود، تصریح کرد: سعادت ابدی نتیجه تلاش‌های این دنیا و خدمت به خلق خدا است. محبوب ترین افراد در نظر خدا کسانی هستند که به خلق خدا خدمت کنند.

طباطبایی نژاد گفت: باید دستگاه قضا مسئله هزینه‌های بالا در رسیدگی به پرونده‌های کوچک را مورد توجه قرار دهد و این موضوع از اهم موضوعات دستگاه قضا باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دستگاه قضایی منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند