Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیرحسین آقایی با کسب مقام نائب قهرمانی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم رده سنی نوجوانان در لیگ کاراته وان فدراسیون که در استان اردبیل برگزار شد از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

شایان بذکر است تاکنون دو مرحله از رقابت‌های لیگ کاراته وان فدراسیون برگزار شده است و سه مرحله دیگر آن نیز در آذر و بهمن ۹۷ و فروردین ۹۸ برگزار می‌شود که در پایان پنج مرحله ۱۰ نفر رنکینگ هر وزن حکم سهمیه ورودی به مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب می‌کنند و همچنین چهار نفر رنگینگ برتر هر وزن نیز مستقیما می‌توانند به اردوی تیم ملی راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ غ

کاراته کای یزدی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله سوم طرح کالابرگ الکترویک با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله جدید، هر فرد با خرید از سبد کالایی تعریف شده شامل ۱۱ قلم کالای اساسی آنهم به قیمت سال ۱۴۰۱، مبلغ تا ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف علاوه بر یارانه نقدی را دریافت می‌کند و می‌تواند خرید خود را انجام دهد.

فلاحتی ادامه داد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده، خرید کند.

وی اظهار داشت: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی