Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به روند احداث بیمارستان شهر اندیشه گفت: این بیمارستان باید با جذب سرمایه‌گذار خصوصی تعیین تکلیف شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، نورالله طاهری امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با محوریت شهر اندیشه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهر اندیشه شهر خاصی است که نمونه آن در غرب تهران کم است اما باید کمک کرد تا این مجموعه که خود فرهنگ‌ساز است به سمت توسعه هر چه بیشتر حرکت کرده و نواقص آن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاری که به مسائل شهر برمی‌گردد نباید با اختلاف نظر به انحراف خدمت منتج شود و اگر موضوعی غیرکاری هم وجود دارد باید بیرون از مسئولیت خود موضوع را برطرف کنید و اختلاف نظر‌ها سبب نشود که دودش به چشم مردم برود.

فرماندار شهرستان شهریار سپس با اشاره به روند احداث بیمارستان شهر اندیشه بیان کرد: 80 درصد مصوبات جلسه قبلی به نتیجه رسیده است اما همچنان کوتاهی‌هایی وجود دارد، بیمارستان اندیشه باید با جذب سرمایه‌گذار خصوصی تعیین تکلیف شود و پیگیر مجدانه این موضوع هستیم و مسئولان باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

طاهری همچنین با اشاره به جانمایی مصلی شهر اندیشه افزود: پیگیری‌هایی بسیاری صورت گرفته است اما بیش از این نباید موضوعی که قبلاً در مورد آن تصمیم‌گیری شده طولانی شود و باید ظرف مدت یک ماه آینده موضوعات مرتبط با مصلی نماز جمعه اندیشه به ثمر بنشیند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلساتی که با مسئولان شهرهای هم‌جوار برگزار شده بحث تقسیمات در مجموعه‌های اداری برطرف می‌شود و این امور نباید به مردم انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تکمیل پروژه فاضلاب شهری گفت: بودجه آن اختصاص داده شده و باید پیگیر به ثمر رساندن آن بود و مشکلات مربوط به موضوع 17 هکتاری در رابطه با فرمانداری ملارد و فردیس برطرف شود و با ورود جدی منابع طبیعی نتیجه به‌زودی اعلام شود.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید سرانه‌های آموزشی و فرهنگی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و شهرداری به همراه شرکت عمران این امر را مورد توجه قرار دهد تا کمترین کمبود امکانات و سرانه آموزشی در این منطقه به وجود نیاید.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟

بورس از جمله ابزار‌ها یا بازار‌هایی است که می‌تواند تولید را رونق داده و به رشد نقدینگی در اقتصاد کشور کمک کند، اما اینکه جذب سرمایه توسط شرکت‌های بورسی و سرمایه‌گذار چگونه به رونق به تولید و هدایت نقدینگی کمک می‌کند، موضوعی است که از یک کارشناس بازار سرمایه پرسیده‌ایم.

علی صادقی کارشناس بورس با اشاره به اینکه قاعدتا بورس از شرکت‌هایی تشکیل شده که از بسیاری از تولیدی‌های بزرگ هستند و نیاز به جذب سرمایه دارند، اظهار کرد: وقتی در بورس عرضه‌ای صورت می‌گیرد قاعدتا آن مقداری که خود شرکت نیاز به نقدینگی و جذب سرمایه دارد می‌تواند این کار را با تمهیداتی اگر باشد انجام دهد. 

وی ادامه داد: اما به طور کلی، یک شرکت چه تولیدی باشد چه سرمایه‌گذاری چه مدل‌های دیگر، می‌تواند به واسطه بورس عملا جذب نقدینگی کند، وقتی این جذب نقدینگی انجام می‌شود منجر به رشد تولید شده، رشد تولید اگر اتفاق بیفتد می‌تواند هم باعث رشد موارد صادراتی شود و هم در اقتصاد تاثیر مهم و بسزایی داشته باشد.

صادقی با تاکید بر اینکه دید مردم هم برای سرمایه‌گذاری باید این باشد که آن‌ها در شرکتی سرمایه‌گذاری می‌کنند که شرکت مذکور از نظر تولید و خدمات می‌خواهد به کشور نفع برساند، یادآور شد: سرمایه گذار باید بداند کسب نتیجه زمان بر است تا هم سود نقدی به سرمایه گذار اختصاص یابد هم قیمت سهام سرمایه گذار تغییر می‌کند. 

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، در این مرحله شرکت‌هایی که سودآور هستند بهتر می‌توانند عمل کنند، زیرا با جذب سرمایه‌ای که انجام می‌دهند سرمایه را افزایش داده، مستقیم و سریع سرمایه‌شان را به سود تبدیل می‌کنند، اما شرکت‌های زیان ده نیاز به زمان زیادی دارند که بخواهند شرایط را برگردانند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم