Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:22:05 GMT

جنجال جدید آقا زاده بی ادب/ جشن تولد شنیع ساشا در ماه محرم! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۱۹۹۹

جنجال جدید آقا زاده بی ادب/ جشن تولد شنیع ساشا در ماه محرم! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ساشا سبحانی در ادامه حاشیه سازی هایش در فضای مجازی، اینبار تصاویری از تولد خود در ماه محرم را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

حجم ویدیو: 6.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

محمد رضا سبحانی معروف به ساشا سبحانی پسر سفیر سابق کشورمان در ونزوئلا که با اظهار نظرهای نسنجیده و لحن تند و کنایه آمیز طی این مدت در صفحات مجازی برخی از هنرمندان و مردم کشور را مورد خطاب قرار داده بود، اینبار با وجود ماه محرم و عزاداری شیعیان و محبان امام حسین علیه السلام در سرتاسر جهان، طی ساعات گذشته ویدئوها و تصاویری نامتعارف و مغایر با شئون اسلامی را در صفحه اینستاگرام Instagram خود منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر و فیلم‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید از ماجرای تولد ساشا سبحانی حکایت دارد که در یکی از کشورها و با حضور صدها نفر به مناسبت تولد وی جشنی به پا شده است و صحنه‌هایی از مصرف مشروبات الکلی تا حضور زنان و دختران با پوشش‌های نامتعارف نیز در کنار وی به چشم می‌خورد.

با وجود اینکه اغلب مردم در سراسر دنیا حرمت خاص و ویژه‌ای برای ماه محرم و عزاداری امام حسین علیه السلام قائل هستند و ارادت خود را به این امام بزرگوار ابراز می‌کنند، رفتار عجیب و توهین آمیز ساشا سبحانی در این ماه و برگزاری جشن تولد و به نمایش گذاشتن آن در صفحات مجازی جای تعجب دارد.

نگاهی گذرا به رفتار ساشا سبحانی طی روزها و ماه‎های اخیر نشانگر این است که این آقا زاده جنجالی به هیچ چهارچوبی مقید نبوده و وقتی که در ماه محرم با برگزاری جشن تولدی نامتعارف حرمت این ماه عزیز و اهل بیت علیهم السلام را می‌شکند ابایی از توهین به هنرمندان و مردم عادی هم ندارد.طی روزهای گذشته رفتار چندگانه ساشا سبحانی و توهین‌های متعدد وی به هنرمندان و مردم، خشم کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت و اگر چه وی با عذرخواهی از مردم و عقب نشینی از ادعاهای بدون سند خود سعی در بهبود شرایط به نفع خویش داشت، با انتشار چنین تصاویر نامتعارفی در ماه محرم با واکنش تند هواداران و حامیان صفحه مجازی‌اش روبرو شده است.گفتنی است «احمد سبحانی» پدر ساشا سبحانی که وزیر سابق ایران در ونزوئلا بوده است چندی پیش طی مصاحبه با رسانه‌ها از فرزند خود و رفتارهای وی اعلام برائت کرده است.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

هلیا 7 ساله سمنان را به هم ریخت! + جزییات

پزشک جوان جان معلم قدیمی خود را نجات داد +تصاویر

فرو رفتن سیخ کباب به جمجمه پسر 10 ساله ! + عکس

ژل فاسد خنده را از زن زیبا دزدید! / قاضی تهرانی بررسی می کند

حسین و زن غریبه سرقرار بودند که تهمینه با شکم برآمده سررسید!

جوان مشهدی در مقابل عروس و داماد قربانی شد

علت مرگ فوتبالیست تیم ملی مشخص شد

انتشاراولین عکس از معشوقه مرد قصاب!/ او شوهر زن بی حیارا کشت!+گفتگو

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

دستشویی‌های ایستاده در قم ! +تصاویر

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

رضا 16 ساله خواب بود که پسرعمویش بی حیایی کرد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اینستاگرام Instagram فضای مجازی تولد فضای مجازی جوان صحنه ماه محرم ویدیو ها ساشا سبحانی عکس زندگی دختر ایران روزنامه زن من جوان ازدواج قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی


انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت.

به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟