Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@07:51:42 GMT

اقدامات دستگاه‌های نظارتی باید جدی‌ و محسوس باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۲۰۰۷

اقدامات دستگاه‌های نظارتی باید جدی‌ و محسوس باشد

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور، گفت: در شرایط کنونی دستگاه‌های نظارتی باید اقدامات جدی تر و محسوس تری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح «یک کاسب؛ یک دانش آموز» در یزد، گفت: یکی از اقشار آسیب پذیر و نیازمند توجه خانواده‌ها هایی هستند که فرزند دانش‌آموزان دارند و برای تامین مخارج تحصیل آن ها دچار مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات بازار و تورم تاکید کرد: کمک به یک دانش آموز در حقیقت کمک به علم است، کمک به جلوگیری از فساد و تباهی کودکانمان است.

مدرسی گفت: از بازاریان و کسبه خَیر خواهش می کنم هر کدام متکفل تامین هزینه تحصیلی تعدادی از دانش آموزان شوند.

امام جمعه ناحیه مرکزی یزد بیان داشت: ما اکنون نیازمند آن هستیم که دست به دست هم دهیم چرا که احساس ناامیدی، مقدمه ساز احساس ناامنی است. خانواده های فقیر باید احساس کنند کسی در جامعه پشتیبان آنها است. اگر احساس امیدواری در جامعه باشد، اعتماد عمومی در جامعه باشد، مردم احساس بکنند کسی دستگیر آنهاست ما از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد و به اقتدار لازم خواهیم رسید.

مدرسی افزود: ما در زمینه های متعددی موفقیت داریم. در زمینه مسائل اقتصادی نیز متاسفانه یک بخشی از مشکلات به خودمان باز می گردد البته بخشی هم به نظارت بازمی‌گردد. دستگاه های نظارتی ما ضعیف عمل می کنند که باید آنها را به طریقی به حرکت درآورد.

وی اظهار کرد: امروز موضع گیری در مقابل دولت یعنی سست کردن پایه‌های نظام و طبعاً خدشه به امنیت داخلی، لذا دولت باید تقویت شود منتها باید کارآمدی خود را حفظ کند و ما نیز باید مطالبه گری در رابطه با کارآمدی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان به ویژه پیشکسوتان، گفت: کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.

اعظم روانشاد امروز نهم فروردین‌ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان دلفان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهار کرد: هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات و استفاده از نظرات اهالی فرهنگ استان در برنامه‌های پیش‌رو است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور در جلسه اول سال جاری گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی مبنی بر میز حل مساله و ضرورت رسیدگی به مسائل مختلف، در همین راستا کارگروه تخصصی بررسی مسائل صنفی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ایجاد می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: پیگیری مسایل صنفی، صندوق هنر، اولویت‌های اصلی کارگروه‌ بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان‌ها خواهد بود.

روانشاد با اشاره به اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ هنرمندان و زبان نافذ هنر لازمه پیشبرد اهداف جهاد تبیین در جامعه اسلامی به ویژه استان لرستان است.

وی بیان کرد: جامعه هنرمندان استان لرستان جامعه فرهیخته، توانمند و اثرگذاری است که جلوه‌های هنر آن‌ها نه تنها در استان بلکه در سایر استان‌ها نمایان است و باید با یک برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت، در جهت تبلور هر چه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: هنرمندان به عنوان سرمایه مهم اجتماعی و نفش راهبری که دارند اگر تعامل داشته باشند اتفاقات خوبی می‌افتد سبب افزایش سرمایه های اجتماعی می‌شود.

روانشاد با اشاره به اینکه هنرمندان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی یک کشور به شمار می‌روند و نقش راهبری دارند، بیان کرد: هنر نقش مهم و انکارناپذیری در روند تکامل اجتماعی داشته و هنرمندان نقش مهمی را در تقویت نشاط اجتماعی و ارتقای فرهنگ جامعه دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان دلفان به نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد سلامت، پویایی و نشاط اجتماعی در جامعه اشاره کرد و بر هماهنگی و هم افزایی هنرمندان این شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به صورت فصلی در سراسر استان برگزار خواهد شد که مشکلات و دغدغه‌های اهالی فرهنگ بررسی پیگیری و تا حصول نتیجه ادامه داشته باشند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • عادت اشتباهی که درد کمر را افزایش می‌دهد
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند