Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به افتتاح یک باب مدرسه استثنایی در شهرستان اندیمشک گفت: مدرسه پگاه پریدار با اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین مدرسه‌ساز به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 820 متر مربع احداث گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 8 میلیارد ریال از اعتبار ساخت این مدرسه از سوی دکتر پریدار، خیر مدرسه‌ساز تامین شده است، تصریح کرد: بیش از 6 میلیارد ریال آن نیز توسط اعتبارات اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تامین گردید.

ممبینی اذعان داشت: این مدرسه در مدت ۱۰ ماه احداث شد و دارای 6 کلاس است.

انتهای پیام/گ

افتتاح یک باب مدرسه روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث، توسعه و تکمیل ۹٠ کلاس درس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور عمرانی فرماندار ارومیه از احداث، توسعه و تکمیل 16 مدرسه (۹٠ کلاس درس) در شهرستان خبرداد.

حاجیلاری، ۲۶ اسفندماه در شورای اداری شهرستان ارومیه گفت: برای این ۹۰ کلاس درس با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع بیش از ۵۸۳ میلیارد ریال در سال جاری هزینه شده است. 

وی از احداث ۵ خانه بهداشت و ۲ مرکز جامع سلامت با اعتبار ۴۴۹ هزار میلیارد ریال خبرداد و افزود: ۲ خانه بهداشت و ۵ مرکز جامع سلامت با پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۹۵ درصد با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است. 

حاجیلاری گفت: برای اصلاح شبکه آب، تامین آب آشامیدنی، بازسازی و ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب در  ۱۰۴ روستا و سطح شهر ارومیه بیش از ۴۶۳ میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه برای اجرای ۴۴۷ کیلومتر شبکه گاز در شهر و ۶۴ روستا، واگذاری و نصب تعداد ۴۲۰۱ انشعابات و تعمیرات و نگهداری آن، ۹۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: تبدیل شبکه کابل مسی به خود نگهدار به طول ۸۰۰ کیلومتر، اجرای طرح بهارستان در بیش از ۱۰۰ روستا و اجرای سیستم‌های نوین روشنایی و بهسازی در سطح شهر ۳۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از ۶۶۰ شرکت دانش بنیان
  • افتتاح دو پروژه عمرانی در مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین
  • بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین‌ماه
  • محفل انس با قرآن روزه اولی‌ها
  • احداث، توسعه و تکمیل ۹٠ کلاس درس در ارومیه