Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از معافیت مابه‌التفاوت نرخ ارز لیست دوم اقلام وارداتی از ردیف 3480 تا 3652 خبر داد.

در نامه وزیر صنعت به رئیس کل بانک مرکزی آمده است پیرو نامه مورخ 4 شهریور 97 و در اجرای تصویب‌نامه هیات وزیران به شماره 70220 ت/ 55633هـ بدینوسیله با هدف سهولت و سرعت در  ترخیص اقلام وارداتی از گمرکات کشور 173 ردیف دیگر شامل کدهای هشت رقمی تعرفه‌های مشمول معافیت از پرداخت مابه‌التفاوت به شرح پیوست ایفاد می‌‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لطفا دستور فرمایید مراتب به کلیه‌ بانک‌های عامل ابلاغ گردد. بدیهی است کلیه تعرفه‌های گمرکی دیگر به جز مواردی که از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام خواهد شد مشمول پرداخت مابه‌التفات خواهند بود، ضمنا در صورت وجود هر نوع ابهامی شعب بانک‌های عامل می‌توانند مراتب را از سازمان‌های سمت استان‌ها استعلام و به استناد پاسخ‌های آن اقدام لازم را معمول نمایند. 


نامه وزیر صنعت

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد