Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا ازروابط عمومی فرهنگ وارشاد از ایلام عمران خودآموز در یادداشتی به شرح زیر دستاوردهای سفر دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح کرد :

ایلام روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ۹۷ مقصد هشتمین سفر برنامه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. در این سفر علاوه بر حضور در شهرستان دره‌شهر و شرکت در نشست هنرمندان چهار شهرستان حوزه جنوبی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور یافت؛ به دیدار پیشکسوتان عرصه هنر رفت و پای صحبت اهل هنر نشست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر وزیر فرصتی فراهم کرد تا نمایندگان تمام گروه‌های فرهنگی، هنری،رسانه‌ای و دینی خواسته‌های خود را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذارند .

به گمانم مهمترین دستاورد سفر دکتر سیدعباس صالحی به استان ایلام،آشنایی ایشان با ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان بود. در این مدت کوتاه از کوچکترین فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها به ایشان دریغ نشد و متناسب با آن، مطالبات و خواسته‌های هنرمندان نیز مطرح و مورد تایید و تصویب قرار گرفت .

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی استاندار ایلام، مباحث فرهنگی و هنری در صدر مسائل استان قرار گرفت و تصمیمات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های این بخش و تقویت فعالیت‌های مربوطه گرفته شد .

بی‌گمان سفر برنامه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام، محمل مناسبی برای رسیدن به وضع مطلوب در حوزه فرهنگ و هنر فراهم خواهد کرد .

امید است با پیگیری‌های مستمر، شاهد عملیاتی شدن مصوبات سفر و بهره‌مندی بیشتر از تصمیمات اتخاذ شده، باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری فرهنگی هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است