Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:09:15 GMT

حشد شعبی نفوذ اعضای داعش به جنوب سامرا را ناکام گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۲۶۷۱

حشد شعبی نفوذ اعضای داعش به جنوب سامرا را ناکام گذاشت

نیرو‌های حشد شعبی عراق نفوذ اعضای گروه تروریستی داعش به اطراف شهر "بلد" در جنوب سامرا واقع در شمال بغداد را ناکام گذاشتند.

ایسنا: به نقل از سومریه نیوز، نیرو‌های حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کردند که گروهی از تیپ ۴۳ حشد شعبی با استناد بر اطلاعات دقیق مبنی بر تصمیم نیرو‌های داعش برای حمله به مواضع نظامی وغیرنظامی در این شهر موفق شدند از نفوذ اعضای داعش به اطراف شهر "بلد" در جنوب سامرا واقع در شمال بغداد ممانعت کنند و این تیپ محل تجمع این گروه تروریستی را هدف قرار داد، تلفاتی را در بین آن‌ها بار آورده و سایر داعشی‌ها پا به فرار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه همچنین آمده است: نیرو‌های امنیتی و حشد شعبی عراق گاهی اوقات از مقابله با حملات گروهی از عناصر داعش در مناطق مختلف عراق خبر می‌دهند.

از سوی دیگر، فرماندهی پلیس کرکوک از دستگیری دو تروریسم و تخریب دو مخفیگاه متعلق به داعش در این استان عراق خبر داد.

فرماندهی پلیس کرکوک در بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس فدرال عراق عملیات تفتیش و بازرسی را در شماری از مناطق و روستا‌های استان کرکوک آغاز کرده است که در نتیجه آن ۳۳ خمپاره با کالیبر ۶۰ میلیمتری، یک خمپاره با کالیبر ۸۲ میلیمتری، چهار موشک و یک هواپیما کشف و همچنین دو مخفیگاه متعلق به داعش تخریب شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حشد شعبی سامرا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل..

کد خبر 749363

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند