Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید پازوکی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک گفت: ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه اراک با حضور در روستاهای درمن، دهنو، مجیدآباد، خلوزین و نصیرآباد از توابع شهرستان خنداب در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی به خدمت‌رسانی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ گروه جهادی شهید پازوکی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک که از ۹ شهریور با حضور در روستاهای محروم شهرستان خنداب به خدمت‌رسانی در عرصه های عمرانی و فرهنگی مشغول بود، به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محمدی مسئول گروه جهادی شهید پازوکی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در خصوص اردوی جهادی سال ۹۷ در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب گفت: تعداد ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه اراک در اردوی جهادی سال جاری شرکت داشتند که در روستاهای درمن، دهنو، مجیدآباد، خلوزین و نصیرآباد از توابع شهرستان خنداب برگزار شد، شرکت داشتند.

وی با اشاره به پروژه‌های ساختمانی انجام شده توسط گروه جهادی گفت: ساخت دو سرویس بهداشتی و یک حمام، ترمیم منزل یکی از مستضعفان و اجرای فندانسیون‌ یک باب منزل دیگر از اقدامات گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک بود که تعدادی از این پروژه ها بطور صددرصدی تکمیل و مابقی در طول سال تکمیل خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی نیز در کنار پروژه‌های عمرانی انجام گرفت، بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، پخش دعای عهد روزانه، برگزاری مسابقه‌ی فوتبال بین جهادگران، برگزاری مراسم دعای ندبه، برپایی مراسم عزاداری محرم از جمله فعالیت های کمیته فرهنگی گروه جهادی شهید پازوکی دانشگاه اراک بود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های درسی، اعتقادی و اخلاقی و مسابقات گوناگون برای کودکان روستاها نیز توسط کمیته فرهنگی صورت گرفت.

محمدی همکاری ارگان‌ها و سازمان مرتبط با گروه جهادی را مطلوب خواند و گفت: دانشگاه اراک، کمیته امداد، بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، آموزش و پرورش و ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی هرکدام به طریقی در تأمین تغذیه جهادگران، اسکان، ایاب و ذهاب، معرفی پروژه‌ها و کمک‌های مالی با گروه جهادی شهید پازوکی همکاری داشتند.

وی بیان کرد: علیرغم  کمک های خوبی که از نظر مالی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور اراک به گروه های جهادی خودشان داشتند، ولی دانشگاه اراک حمایت های مالی خوبی با گروه جهادی نداشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل