Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خود دشمن به این نتیجه رسیده که در جنگ اقتصادی و ایجاد تحریم‌ها موفق نخواهد شد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه شجره طیبین صالحین که با حضور دبیران و اساتید این حوزه برگزار شد، با اشاره به ایام محرم، ماه غم و اندوه فرزند پیامبر(ص) اظهار داشت: همانطور که قرآن و پیامبر برای همه بشریت آمده، فرهنگ و مکتب امام حسین(ع) نیز برای همه بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امام حسین(ع) برای نجات بندگان خدا از سرگردانی و گمراهی خون و جان خودش را در راه خدا داد و مکتب و فرهنگ به جامانده از وی بیانگر ترویج معروف‌ها وخوبی‌ها و از بین بردن منکرات است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امام حسین(ع) در برابر سلطان جاهلی که هدفش از بین بردن دین خدا و اسلام بود، ایستاد و در این مورد فرموده است اگر انسان‌های جاهلی همچون یزید متولی امور اسلام باشند، باید با اسلام خداحافظی کرد چراکه اینها درپی این هستند که همه اسلام را از بین ببرند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) با علم به شهیدشدن در این راه، پا به عرصه میدان گذاشت و خانواده خود را نیز به همراه برد تا در صورت شهادت یا اسارت به تکلیف شرعی خودشان عمل کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: در هر تاریخی اگر افرادی مثل یزید پیدا شوند و دلیرمردانی نباشند که جلوی آنها مقاومت و ایستادگی کنند، زمین پر از فساد خواهد شد و هر کجا یادی از خدا برده شود، آنجا را ویران خواهند کرد.

در دوران دفاع مقدس بسیجی‌وار از کشور دفاع کردیم

وی ایمان به خدا، شجاعت و ایثار شهداء مایه پیروزی نظام در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس از همه لحاظ بی‌بضاعت بودیم و هیچ‌گونه امکانات جنگی و دفاعی نداشتیم اما باتلاش بسیجی‌وار در سایه ایمان، ایثار جوانان و نیروهای نخبه کشور به همه امکانات لازم دسترسی پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان در طول 40 سال از عمر انقلاب تاکنون، گفت: دشمنی، دشمنان با اسلام تمام‌شدنی نیست و آنچه در راستای مقابله با این دشمنان نیاز است، شناخت کافی و با بصیرت دشمنان است.

وی ادامه داد: امروز همه رهبران فهیم از ایران تشکر می‌کنند چون می‌دانند که ایران تنها کشوری بوده که توانسته در برابرخواسته‌های دشمنان در منطقه ایستادگی کند و مانع رسیدن آنها به هدفشان در خاورمیانه باشد.

دشمنان اسلام ظالم و ستمگر هستند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام ظالم و ستمگر هستند، آنها گذشته از منطقه آسیا و خاورمیانه در همه نقاط دنیا به ملت‌های دیگر ظلم می‌کنند، ایران وظیفه خود می‌داند در برابر ظلم آنها کوتا نیاید، چون اسلام ظلم‌ستیز است و ستم و خواری را قبول نمی‌کند.

وی اظهار داشت: پوتین در ملاقات با رهبرمعظم انقلاب خیلی سود می‌برد و نکته به نکته سخنان رهبری را تحلیل و روی همه آنها برنامه‌ریزی می‌کند، چنانچه اگر مسئولین ما نیز فکر و تدبیر رهبری را سرلوحه کا رخود قرار می‌دادند و تمام و کمال از اوامر وی اطاعت می‌کردند، خیلی از مسائل حل می‌شد و هر کجا مشکلی پیش آمده عدم اطاعت از افکار و راهنمایی‌های رهبری است.

باید در برابر دشمنان نظام هوشیار باشیم

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: خود دشمن به این نتیجه رسیده که در جنگ اقتصادی و ایجاد تحریم‌ها موفق نخواهد شد و چاره را بر آن دیده که جنگ روانی راه بندازد تا از این طریق به اهداف خود برسد، پس ما باید هوشیار باشیم و اگر با این جنگ روانی که دشمن راه انداخته همراه شویم تنها خود ما ضرر خواهیم کرد.

وی به وظیفه ذاتی شجره طیبه صالحین اشاره کرد و افزود: وظیفه شما اساتید حلقه شجره طیبه صالحین این است که انسان‌هایی تربیت کنید که با ایمان و از هیچ قدرتی نترسند همانطور که قدرت و اهداف بسیج همین است و همان باوری داشته باشند که هرچه از خدا بخواهند همان تقدیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: شجره طیبه صالحین در حوزه‌های مبارکی تلاش می‌کنند و باید روحانیون، مربیان و اساتید به این حوزه جهت دهند و بینش و تعبیر سیاسی در بین افراد تربیت شده بالا ببرند و وظیفه این است که بصیرت‌افزایی شود و به حرف‌های رهبر معظم انقلاب، خوب عمل شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با جامعه قرآنی خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از اقدامات فرهنگی در دراز مدت بر اذهان مردم تأثیر خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در زمانه ما انعکاس یک حادثه از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است.

عبادی با بیان اینکه امروزه جوامع بیشتر از یک واقعیت با انعکاس آن رو به رو است، گفت: هنر این است در انواع و اقسام مسائل در تبلیغ واقعیت‌ها را به صورت یک باور منعکس کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است ولی هنوز فاصله‌های زیادی تا مطلوب داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی همه ارزش‌های انسانی را زیرپا گذاشته است، افزود: اتفاق و جنایتی که در غزه رخ داد تنها کار نتانیاهو نبود بلکه استکبار جهانی از او حمایت می‌کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه به اسم دموکراسی همه قوانین انسانی و حقوق بشر را زیرپا می‌گذارند، افزود: امروز این تفکر رسوا شده است و مردم خود اروپا علیه این مدعیان تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

وی گفت: لیبرال دموکراسی به هیچ قانونی پایبند نیست ولی در تبلیغات و رسانه حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تبلیغات دشمن قوی است ولی ما نیز باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان خود افشا کنیم

عبادی گفت: گاه فرزند و نوجوان ما به واسطه تبلیغات تحت تأثیر رسانه دشمن قرار می‌گیرد ولی حرف و سخن ما را نمی‌پذیرد که باید پرسید در این زمینه چه برنامه‌ای وجود دارد.

وی اظهار کرد: اگر صهیونیست بر سایر کشورهای جهان سلطه پیدا می‌کرد بقیه نقاط عالم چون غزه می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: برخی از جوانان و افراد می‌گویند به واسطه گرانی گوشت و … در انتخابات رأی نمی‌دهم در حالی که برعکس برای حل مشکلات کشور باید رأی داده و به اشخاص درست رأی بدهیم.

عبادی گفت: به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند حرم دیگری باقی نخواهد ماند.

کد خبر 6084988

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است