Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ در حالیکه هموطنان برای بهره مندی از جوایز دومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک، تا پایان شهریور ماه مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی را دارند، این امکان به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت بانک سینا نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، کاربران اینترنت بانک سینا برای مشارکت در امر نیک قرض الحسنه و بهره مندی از جوایز قرعه کشی می توانند به صورت اینترنتی و پس از ورود به اینترنت بانک اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز کنند.

گفتنی است دومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا روز 22 مهر ماه برگزار می شود و در این دوره از قرعه کشی این حساب ها،  5 کمک هزینه خرید مسکن هر یک به مبلغ 1 میلیارد ریال، 5 کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به مبلغ 250 میلیون ریال، 10 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال، 10 کمک هزینه سفر به عتبات هر یک به مبلغ 20 میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

تمامی هموطنان نیک اندیش و خیّر برای مشارکت در امر نیک قرض الحسنه و بهره مندی از این جوایز تا پایان شهریور ماه فرصت دارند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود حداقل به میزان 1 میلیون ریال اقدام نمایند. هر 500 هزار ریال در هر روز یک امتیاز به حساب سپرده گذاران منظور خواهد شد.   

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک سینا مهلت قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:

* با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان چهار میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴۰ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان پنج میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۷۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت هومن ربیع‌زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت ابراهیم صادقی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۴۷۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت محمد سلطانی‌مهر از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ شش میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۷۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۵۰۵ میلیون و ۹۸۵ هزار و و ۸۵۰ ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت امیر محکم‌کار بادله از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۰ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد