Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:25:21 GMT

مصر| صدور حکم دستگیری پسران حسنی مبارک

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۳۵۷۰

مصر| صدور حکم دستگیری پسران حسنی مبارک

دادگاه جنایی مصر امروز حکم دستگیری علا‌ء‌ و جمال پسران حسنی مبارک دیکتاتور سابق این کشور را صادر کرد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ بین الملل آفریقا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های مصری، دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه حکم بازداشت علاء و جمال مبارک و سه نفر  دیگر را در ارتباط با مسئله‌ای که از نظر رسانه‌ای به دستکاری در بورس موسوم است، صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادگاه تصمیم گرفت فرزندان مبارک را به موجب این حکم به زندان افکند

حسن هیکل فرزند محمد حسین هیکل نویسنده فقید مصری، احمد فتحی و یاسر الملوانی از دیگران متهمان هستند که دادگاه جنایی علیه آنها حکم صادر کرده است.

متهمان پیشتر به سبب متهم شدن به کسب بیش از دو میلیارد پوند(واحد پول مصر) و نقض قانون، به دادگاه جنایی قاهره فرا خوانده شده بودند.

صدور حکم علیه فرزندان مبارک در پایان جلسه‌ای که حدود 30 دقیقه طول کشید، صورت گرفت، حکم دادگاه علیه متمان پس از گذشت سه سال از آزادی آنها بنا به حکم دادگاه جنایی شمال قاهره صادر شده است.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,88/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند

تظاهرکنندگان در دانشگاه راتگرز نیوجرسی پس از توافق با مسئولان دانشگاه مبنی بر محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی  و قطع روابط با رژیم صهیونیستی کمپ‌های خود را برچیدند.

تظاهرکنندگان می‌گویند که مقامات دانشگاه با حمایت از دانشجویان فلسطینی موافقت کردند و در نظر دارند در بیانیه‌ای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

به گزارش الجزیره، اوایل روز پنجشنبه به معترضان حامی فلسطین مهلت داده شد تا منطقه را پاکسازی کنند.

اعتراضات در دانشگاه راتگرز باعث شده بود که امتحانات نهایی به تعویق بیافتد.

دانشجویان چندین دانشگاه در آمریکا و برخی از دیگر کشور‌های جهان با برگزاری اعتراضات ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی و دانشجویانی از دیگر کشور‌های جهان در اعتراضات سراسری شرکت کرده اند و در این میان عده زیادی هم بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود، پلیس آمریکا تا کنون هزار و ۹۰۰ نفر از افرادی را که در تظاهرات دانشگاهی برای حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، بازداشت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • شرایط صدور دستور موقت
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند