Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@10:27:47 GMT

مردم با وجود مشکلات همچنان پايند آرمانهاي انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۴۳۱۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ همچنين نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در نشست دانشجويي ضيافت انديشه بر اهميت ارتقاء سطح آگاهي نسل جوان از توطئه هاي دشمنان نظام تاکيد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي اقتدار امروز ايران اسلامي را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: دستيابي به قله هاي رفيع علم و دانش در منطقه و جهان حاصل تلاش و مديريت جهادي دانشمندان جوان کشور در حوزه هاي هسته اي، موشکي و پزشکي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين در ادامه اين نشست با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام از تمثال شهداي گرانقدر ايران اسلامي در دانشگاه پيام نور ايلام رونمايي شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام حماسه عاشورا انقلاب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خمینی «ره»:
(ارتش یکی از ارکان کشور و پشتوانه ملت است، و وفاداری خود را ثابت کرده است)

۲۹ فروردین در حافظه ملت شریف ایران، یادآور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» در نامگذاری این روز به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، که حکایت از تدبیر حکیمانه و حمایت راهبردی و سرنوشت ساز آن پیر فرزانه دارد.

مجموعه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، به برکت تقویت ایمان، خودباوری، خود اتکایی، توانمندی‌های رزمی و دفاعی، تامین امنیت کشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده، و با کسب تجارب درخشان در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌بدیلی را در صیانت از تمامیت ارضی کشور ایفا نموده است.

اتحاد و انسجام و همگامی ارتش پر افتخار با دیگر مجموعه‌های نیرو‌های مسلح، در ۸ سال دفاع مقدس، و لبیک به منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و دفاع از حقوق ملت غیور ایران، و نیز انتقام از دشمنان این آب و خاک، در این روز‌ها شیرینی عملیات ظفرمندانه وعده صادق را برای ملت شریف ایران بیشتر نموده، که آوازه‌اش لرزه بر اندام دشمنان انداخته، و تصویری شکوهمند از عزم و اقتدار ایران اسلامی در چشم جهانیان به نمایش گذاشته است.
اینجانب با پاسداشت رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام، خصوصاً شهدای ارتش، این روز را به همه دلاور مردان ارتش بویژه لشکر همیشه پیروز ۸۴ لرستان، و دیگر مجموعه‌های ارتش در استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال سرافرازی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان