Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- ایستگاه فرستنده دیجیتال در پنج روستای کاشمر و دفتر خبر صدا و سیما در این شهر با هزینه 15میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای استان در این مراسم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد های مهمی در زمینه های علمی، هنری، ورزشی، پزشکی و بخشهای مختلف به دست آورده ایم که دشمنان با جنگ رسانه ای سعی در تخریب نظام و دستاوردهای آن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن نصرپور افزود: در حالی که 250 شبکه ماهواره ای فارسی زبان با هدف تخریب بنیانهای دینی و اجتماعی ایجاد شده اند توجه به رفع مشکلات رسانه ملی و داخلی برای قدرتمند شدن و مقابله با این هجمه دشمنان بسیار مهم است.
وی اظهار داشت: برای افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال در پنج روستای ایور، نامق، چلپو، اکبرآباد و ده میان، شهرستان کاشمر 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: ایستگاههای فرستنده دیجیتال برای بیش از 97 درصد مردم شهرستان کاشمر مهیا شده و فقط در سه روستا باقی مانده که به زودی زیر پوشش قرار خواهند گرفت.
نصرپور با اشاره به افتتاح دفتر خبر صدا و سیما در کاشمر گفت: این دفتر در زمینی به مساحت 500 متر مربع با هزینه سه میلیارد ریال ساخته شده که مجهز به بخشهای تدوین، استودیو رادیو، اتاق جلسات و تحریریه خبر می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این دفتر تولیدات رادیویی و تلویزیونی این منطقه ارتقا یابد.
3027 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرستنده ديجيتال صدا و سيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان بیان کرد: در ابتدای شروع به کار دولت انقلابی سیزدهم ۸۵ درصد روستاهای خوزستان زیر پوشش شبکه ارتباطی و اینترنتی بودند که این رقم در حال حاضر به ۹۵ درصد پوشش رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم زیر پوشش قرار دادن نقاط کور جاده‌ای افزود: پوشش آن تن‌دهی در استان خوزستان به ویژه برای مسافران راهیان نور و اربعین حسینی بسیار حائز اهمیت است.

لاجوردی با اعلام اینکه در برخی از نقاط کور از نسل ۲ جی استفاده می‌شود که باید به نسل سه و یا چهار ارتقا داده شود، اظهار کرد: ۹۷ درصد معاملات پولی و بانکی کشور بر بستر الکترونیک انجام می‌شود و ایران جزو سه کشور اول دنیا در استفاده از این ظرفیت است.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در حوزه شبکه ثابت نیز عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد و لازمه پیشرفت در این حوزه ایجاد رقابت است.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و استاندار خوزستان برای اجرای طرح ملی فیبر نوری نهایت همکاری را داشته باشند، اظهار کرد: برای هر اپراتور مدت زمان سه ماهه اجرای تعهد در نظر گرفته شده که در صورت انجام ندادن اپراتور جریمه خواهد شد.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: رئیس جمهور دستور دادند که نحوه اجرای طرح فیبر نوری در استان‌ها به ایشان گزارش داده شود.

لاجوردی اظهار کرد: اجرای این طرح متوسط سرعت اینترنت خانگی را از ۱۰ مگابیت بر ثانیه به هزار مگابیت افزایش می‌دهد.

کد خبر 6088143

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان