Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - 10 نکته از این چند هفته لیگ برتر را مرور می‌کنیم.

به گزارش وب سایت نود، شش هفته از لیگ برتر گذشته و تیم‌ها در عملکردهای مختلف، نقاط ضعف و قدرت‌شان را نشان دادند. به عنوان نمونه نفت مسجدسلیمان ضعف شدیدی در خط حمله دارد و هنوز هیچ گلی نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که 55 بازیکن لیگ، حداقل یک گل زده‌اند. یا آمار فوق‌العاده یحیی گل‌محمدی در تعویض‌ها و وقت‌های تلف شده. 5 تا از گلزنان تعویضی، سهم پدیده بوده است. 10 نکته از لیگ هجدهم را با استناد به آمار متریکا مرور می‌کنیم.

در این فصل 55 بازیکن بیشتر از نفت مسجدسلیمان گل زدند. در حالی که نفتی‌ها هنوز گلی در لیگ هجدهم به ثمر نرساندند، 55 بازیکن حداقل یک گل در لیگ هجدهم زدند. پرسپولیس تا این مقطع از فصل فقط دو بار دروازه‌اش باز شده است. در حالی که در 26 مسابقه این فصل، حداقل یکی از طرفین مسابقه دست‌کم این تعداد گل را دریافت کرده‌ است. اگر در بازی‌های لیگ، دنبال مسابقه‌ای می‌گردید که در آن گلی رد و بدل شود، حتما پیگیر بازی‌های ماشین‌سازی تبریز باشید. ماشین‌سازی تنها تیمی است که در همه بازی‌های این فصل هم گل خورده است و هم گل زده است. ماشین‌سازی این روند را در جام حذفی هم ادامه داده و در مسابقه دیروز هم گل خورد و هم گل زد. سه تا از 9 کارت قرمز فصل سهم ذوب‌آهن بود. پدیده در وقت‌های تلف شده، بیشتر از کل گل‌های این فصل دو تیم نفت مسجدسلیمان و سپیدود گل زده است. در این فصل 12 گل توسط بازیکنان تعویضی به ثمر رسیده شد که سهم تعویض‌های یحیی گل‌محمدی 5 گل بود. یونس شاکری هر سه گل این فصلش را در مسابقه‌ای زد که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. نفت مسجدسلیمان با 301 پاس، کمترین معدل پاس را بین تیم‌های لیگ هجدهم داده است. جالب است که کمترین دقت پاس هم شاگردان ویسی داشتند و فقط 66درصد پاس‌های مسجدسلیمانی‌ها به مقصد رسید. کمترین تملک توپ را در این فصل پیکان داشته است. تیمی که مجید جلالی را روی نیمکت دارد. سرمربی‌ای که همواره به بازی‌های تدافعی تیم ملی انتقاد می‌کند خودش در بین تیم‌های ایرانی، کمترین مالکیت توپ را ثبت کرده است. سپاهان بیشترین شوت را در بین تیم‌های لیگ می‌زند. آمار عجیب 50 درصد دقت شوت (شوت در چارچوب) تیم این فصل قلعه‌نویی را ترسناک‌تر هم می‌کند. 27 تا از 87 گل این فصل با ضربات سر به ثمر رسیده شده که سهم سپاهان عدد 7 است. بیشتر از همه تیم‌های لیگ، تیم قلعه‌نویی با ضربه سر گل می‌زند

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می‌شود. پرسپولیس که جدی‌ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی است، در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. پیروزی احتمالی سرخ‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها پس از مدت‌ها و به صورت موقت، بالاتر از رقیب دیرینه و در صدر جدول قرار بگیرند.

همین احتمالات سبب شده تا دیدار استقلال و شمس آذر از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار شود. آبی پوشان برای اینکه به مسیر خود در راه کسب عنوان قهرمانی ادامه داده و صدر جدول را نیز در پایان این هفته حفظ کنند، به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه خانگی هستند.

کادر فنی و بازیکنان استقلال حساب ویژه‌ای روی حضور تماشاگران خودی در این مسابقه باز کرده‌اند. دیداری که در روز تعطیل برگزار خواهد شد و آبی‌ها امیدوارند تا استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته و آن‌ها به لطف حمایت یار دوازدهم خود برنده از زمین خارج شوند.

به همین دلیل، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان که از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از طرفداران این تیم درخواست کرد تا با خرید بلیط‌های دیدار با شمس آذر، آن‌ها را برای دیدار روز جمعه همراهی کنند.

البته که پیش از این نیز نکونام و کادر فنی استقلال به بالا بودن قیمت بلیط دیدار‌های این تیم معترض بوده و باشگاه استقلال نیز در دیدار قبلی تلاش‌هایی را برای کاهش قیمت بلیط دیدار با مس رفسنجان انجام داد و حالا نکونام با این استوری عملاً هواداران استقلال را به ورزشگاه دعوت می‌کند تا احتمالاً شاهد حضور پر تعداد هواداران و طرفداران در استادیوم باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!