Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از صدور یک هزار و ۵۰۰ کارت عامر به معروف و ناهی از منکر در خراسان جنوبی خبر داد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی عصر امروز در نشست مسئولان سمن های استان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر صد درصد مردمی است

وی افزود: در این ستاد بودجه دولتی وجود ندارد و در نهایت در تهران به سازمان تبلیغات اسلامی وصل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه چندین سال است ستاد در استان تشکیل شده است و تذکر لسانی را در دستور کار دارد بیان کرد: در سال 94 قانون امر به معروف و نهی از منکر ابلاغ شد و از آن زمان ساماندهی بیشتری صورت گرفت.

قاسمی با اشاره به اینکه حدود 6 ماه است که در استان بررسی آسیب های حوزه بانوان را دنبال می کنیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و بازگشت افرادی که آسیب دیدند و مشکلات اقتصادی و فرهنگی دارند توانمند شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین کار در بحث مشاوره است که باید در این جهت کار شود خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی نیز باید انجام شود و از مسئله اعتماد سازی و اعتماد مردم باید استفاده شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر ما کار میدانی است و در همه مکان ها توصیه های غیر مستقیم در قالب هنر را می توان دنبال کرد.

قاسمی با بیان اینکه هماهنگی خوبی با قوه قضاییه داریم اظهار داشت: امید است با همکاری سمن ها از امکانات و بستر خوبی که فراهم است استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه 1500 کارت عامر به معروف و ناهی از منکر در خراسان جنوبی صادر شده است افزود: همچنین تعداد دیگری از افراد هستند که آموزش ها را فراگرفته اند اما هنوز کارت برایشان صادر نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت:کار سمن ها قطعا با نیت خالصانه ای که دارند یک عبادت است و بالاترین ارزش را دارد.

وی با بیان اینکه اگر ما هدایت گر یک فرد باشیم اجر بسیاری دارد افزود: همه سمن ها با پیوست فرهنگی کار کنند و ما نیز در حدی که بتوانیم سمن ها را حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است