Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید با افتتاح تعدادی خوابگاه دانشجویی، سرانه فضای خوابگاهی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی افزایش یافته است،‌ از اعلام آمادگی این وزارت نسبت به اختصاص اعتبار برای تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی در دست احداث خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور با تاکید بر اینکه باید شرایطی فراهم کنیم که دانشجویان بدون دغدغه ذهنی، تنها به فکر تحقیق و پژوهش باشند، افزود: برای تربیت صحیح دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی، باید حداقل امکانات برای دانشجویان فراهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث خوابگاه‌های دانشجویی در این راستا انجام می‌شود و امیدواریم با افزایش بودجه‌های ملی و همچنین ورود بخش خصوصی و خیرین، بتوانیم امکانات لازم را در حوزه امکانات رفاهی فراهم کنیم.

دکتر نظرپور اعلام کرد: با اعتبارات تخصیص یافته از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ردیف‌های متمرکز وزارت، تعدادی از خوابگاه‌های دانشجویان در آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده‌اند که این روند در سالجاری نیز پیگیری خواهد شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع در پایان گفت: با هدف اجرایی شدن بند پ ماده ۱۰۳ قانون برنامه ششم توسعه، ظرفیتی برای احداث خوابگاه متأهلین در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با همکاری صندوق رفاه دانشجویان در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور منظور شده است که بر اساس این تبصره یارانه سود و کارمزد احداث خوابگاه‌های متأهلین توسط صندوق رفاه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خوابگاه های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است